Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger
Missing Avatar
Crazy Sock Knocker
Gratulerer! Dette er virkelig noe av det største man opplever i livet, og ønsker deg lykke til videre!

Love will tear us apart.
Missing Avatar
Swanton
Wow, å få barn er en veldig stor greie! Har jo selvfølgelig ikke fått barn selv ennå, men jeg husker fortsatt veldig godt dagen jeg fikk ei lillesøster(en til), det var en stordag!

Som så mange har sagt før meg; Gratulerer så mye! Håper hun vokser opp til å bli ei blid, smart og ikke minst spillglad jente. Lykke til i farsrollen, jeg er skikkelig glad på dine vegne

"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
Kolbukake
Kolbukake
Gratulerer med jenta!
Som så mange andre har spurt, hva blir navnet?

Rise and rise again, until lambs become lions.
Los
Los
Gratulerer! Dagen man blir far er en stor dag for alle menn Godt at alt er bra, med alle tre Lykke til videre

Vis vinden løye går e rett på tryne
Uvood
Uvood
Gratulerer Madnar, du må huske å kalle henne Shadow 6, ikke 3, det kom aldri ut i USA, møøøø.

Neida, lykke til videre Madnar og gratulerer igjen.

Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
Jon Cato
Jon Cato
Mange gratulasjoner! Ikke ta henne med på Torvet Music Pub.

/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
Dr Madnar Petrovich
Dr Madnar Petrovich
Tusen takk alle sammen. Slike gode ønsker er så godt å ta med videre! Jeg skal også ordne med et bilde og så skal dere få vite hva navnet blir. Vi har faktisk ikke helt bestemt oss ennå!

I don't start trouble.. I finish it!
Nilas
Nilas
! _Yay for the three of you!

Jeg har også nylig hørt at broren min venter barn .. utrolig stas! Det blir for den jeg først tar på meg rollen som superb onkel - jeg gleder meg. Håper det ikke tar for lang tid fra den blir født til de drar fra Korea for å besøke oss her til lands

Loffa
Loffa
Gratulerer så mye!

Har alltid lurt på hvordan det er å bli en far og av en eller annen grunn har jeg bare hatt positive tanker rundt dette selv om jeg vet at det til tider kan være hardt!

Jeg tror oppriktig talt at du kommer til å bli en flott forelder!

Min kreativitet måtte gi tapt her...
kvidogbleg
kvidogbleg
Måtte bare si gratulerer igjen

"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!

Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.