Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Noen ganger lurer jeg bare på om jeg er alene på noen enkelte ting. Jeg tror jeg har et lite problem med å godta og like alt det alle andre liker.
Som er det bare jeg som hater Call of Duty Modern Warfare 2? Alle andre liker det men jeg kan ikke fordra det. Jeg virket spent på det når jeg fikk det til jul, men det var år 2009's største skuffelse. Jeg vet ikke hva jeg ikke liker med det, jeg liker spec ops oppdragene, men kan ikke fordra campaign av en merkelig grunn.
Sikkert fordi jeg aldri har prøvd det på Xbox Live.
Vel, vi har vel alle et spill vi hater av hele våre hjerter, selv om jeg må si det er et strålende spill, selv om ikke jeg får meg til å tro det.
Er det er spill DU hater av hele deg???
Hva er likheten med en pave og et juletre??? Bjellene er bare til pynt!!!!
  • 0
icy tower :p
  • 0
Final Fantasy VIII.
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
Lord of the Rings: Conquest.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Counter Strike
  • 0
  • Ine
  • Ine
Jeg hater ikke MW2, men det var helt klart totalt skuffende. Det er et helt ok spill, men ikke noe mer. Synes det er rart at så mange synes det er så forferdelig bra, da jeg mener at MW1 var mye bedre.
Riddle me this
  • 0
Gears of War 1 og MW2. Klarer ikke å forstå at folk liker MW2 bedre enn COD4
  • 0
Jeg synes CoD4 er bedre, men man kan da ikke bedømme dette spillet av bare singleplayeren ?
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Multiplayern på CoD4 er bedre enn MW2s -.-
Jeg hater forresten MW2 sin multiplater, spiller den av og til, men hater den.
  • 0
Uhm, hvilken verden lever du i?

Jeg har inntrykket av at nesten alt i Mw2-tråden for tiden går ut på å krangle om hvorvidt Mw2 suger eller ikke. Er rimelig mange som er enige med deg.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Onlinen er jo selve grunnen til at så mange spiller det
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Hater hele CoD serien jeg.
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Jeg liker Dr. Zoidberg
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer Suppeelsker:
Jeg liker Dr. Zoidberg


Hvem er det?
Riddle me this
  • 0
Jeg tror Modern Warfare 2 er et av de beste onlinespillene jeg har spilt, skjønner meg ikke på folk som hater det

Et spill jeg rett og slett hater? Er en relativt åpen og positiv person så jeg kan ikke akkurat si jeg hater noe

Lagt til 2010-03-23 17:47:
Hvem er det?

Skamme seg... Har du ikke sett den tragiske serien?
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • Ine
  • Ine
Tydeligvis ikke.
Riddle me this
  • 0
Futurama...
  • 0
Jeg likte singelplayeren til MW2, men ja, jeg hatet multiplayeren.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hater CS. Tull!
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Zyrocz: Ah. Har sett på det et par ganger. Eneste jeg husker hvem er er Bender Liker Simpsons mye bedre.
Riddle me this
  • 0
Det finnes over 1 million gamere det er sikkert mange av de (dessverre for jeg elsker MW2)
som hater MW2
"Doh!"
  • 0
marine sharpshooter 3 burn it BURN IT!!!!!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Hater CS mest av alt. men egentlig så prøver jeg å ha et åpent sinn til alle spill.
høres sikkert ut som den raringen nå, men men xD
  • 0
Just Cause
  • 0
Boogie. Ikke spør.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!