Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Er det noe man gjør mye av her i livet så er det å stå i kø. Spesielt når det er høytider og man må på butikken før de stenger, oppdager man at alle sammen tenker det samme som man selv. Køen er milevis og den snegler seg fremover før man endelig når målet etter en stund. Det verste er å stå i kø når barna er utålmodige. Det er ikke noe moro. Da hender det at man har lyst til å rive av seg det lille man har på toppen av hodet i ren frustrasjon. Det hender heldigvis sjelden, men når det gjør det, så blir man fort rød i toppen av å måtte stå i den forbannede køen.

Den verste plassen å stå i kø er når man skal på do. Spesielt når man virkelig er trengende og man klarer så vidt å knyte igjen for syndeflommen kommer. Da går tankene fort over på noe som ikke har med do å gjøre og håper på at køen fort skal gå unna før en aldri så liten ulykke inntreffer.

Å kjøre bil midt i rushtrafikken er heller ikke noe moro, men i en bil har man da noe å bli underholdt av. Musikk fra radioen eller CD-spilleren sørger for at tiden i en kø ikke blir like kjedelig. Man får også god tid til å se seg litt i rundt og se om det er noen gode tilbud i de forskjellige butikkvinduene.

Vi må vel innrømme at litt av livet går med på å stå i kø både frivillig og ufrivillig, men det finnes køer som man helst ikke ville ha stått i. Hva med deg? Er det ofte du havner i køer og hender det at du ikke orker mer og kommer deg ut av køen? Hva er den lengste køen du har stått i og hvor lenge tok det før du kom deg ut av den?

Ikke utenkelig at køene på Gardemoen ser slik ut som på bildet nå i disse påsketider
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gleder meg villt å hemningsløst til å stille meg i den køen senere i dag - selvfølgelig ikke for køens skyld, men det som kommer etterpå
Sol og palmer - jeg er på vei =D
@chubbyviking
  • 0
Oii! Med en slik tur fremfor seg så er det ikke så farlig å stå i kø når man tenker på hva som venter seg

God tur Drakenbourh
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg liker køer!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Køer er irriterende, men som oftest står du der fordi det er noe du skal ha. Og når det gjelder bilkø er det ikke jeg som kjører så jeg bare strekker ut hånden etter en liten rektanglet boks som viser magiske bilder. Det er da det lønner seg å ikke kunne kjøre bil, hehe.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Jepp , akkurat hva jeg hater mest med livet , men det er som regel verdt å vente på , ellers hadde jeg sløst livet på noe annet , som og spille Dragon's Lair på NES
Hva er likheten med en pave og et juletre??? Bjellene er bare til pynt!!!!
  • 0
Kunne ikke sagt meg mer enig Uvood!

Køer er så kjedlig. Jeg har stått i mang en kø i mitt liv, og jeg blir overlykkelig når jeg kommer ut av den. De verste køene jeg har stått i, er når jeg er kjempesulten og venter på å kunne bestille med all maten stående p rekke og rad i små utstillingsvinduer. Det driver meg til vanvid!
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0
Den lengste jeg har stått i er nok på en eller annen flyplass. Når enn skal ut og fly så er det alltid mange køer og mye venting... Kjedelig!

Men det verste nok å havne bakerst i køen på Coop, når du bare skal ha litt snop, og alle andre foran deg står der med fulle handlevogner.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Skulle opereres, så vidt jeg vet var det ingen andre som skulle opereres, men å vente i over 6 timer uten mat og drikke det måtte jeg gjøre!
  • 0
Det er jo en god del kø i 1000fryd da. men ikke alltid.

Egentlig så liker jeg å vente (stå i kø) for da blir det lengre tid for å høre på god musikk

Jeg vandrer alltid rundt med ett headsett rundt skuldrene mine ^^,
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Lengste køen jeg har stått?
Som jeg kan huske var å få meg inn til et stort Lan.
Tok meg 3 timer og 30 min. rundt der
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!