Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Velvel, driting er en normal geskjeft, og for de fleste med normal magerytmus forekommer vel det en til to ganger daglig - slik er det i hvert fall for meg.

Jawoll. Jeg var innom raadhuset her i Hannover forleden og der finnes det radio i toalettavdelinga. Var trengende etter en stressende dag hvor frokosten bestod av en hastig Currywurst paa favorittavhentingsstedet, og den kalde, halve pizzaen jeg stappa i sekken og spiste paa T-banen under reisens gang.
Naa var det jo slik at den halve pizzaen fra gaardagens kveldsmatssession ville ut og jeg beveget meg dermed i retning födestua.

Kort ordforklaring: födestua = toalettet,
siden menn ikke kan föde barn er det närmeste man kommer driting. Internt blandt hyppige medgamere er terminologien for driting dermed blitt föding. "naa maa jeg föde" er en frekvent ytring med meningen at behovet for et toalettbesök er närt forestaaende.

Jau, naar jeg saa setter meg paa porselensringen for aa utrette ärendet mitt saa ströjmar det paa fra höytalerne.
Soundtracket var i mine öyne ganske fascinerende, preget av 70 og 80-tallsmusikk.
Det begynte godt men endte i total katastrofe.

Laat nummer 3 ut var Men at work - down under. laaten faar en helt ny vri under avföringsritualet ettersom teksten inneholder fraser som "you better run, you better take cover", "six foot and full of muscle" osv.

Deretter fulgte Fancy - Slice me nice.
no comment... foruten "I'm like a cake, that wants to be baked, I'm like a pie made for hungry guys" "It's time for action, baby, cut me in two - slice me nice!".
Wow!
...Mere fulgte, gamle slageren "Abracadabra" skal ikke glemmes.
"Abra Abra Cadabra - I wanna reach out and grab ya".

Blir nesten skremt - lite gjennomtenkt og spille slikt over dassanlegget..
Uansett paa vei ut fikk jeg paaminnelse om aa vaske hendene gjennom Safety Dance - "you can dance, you can dance - everybody look at your hands aah-ahh-aaah".

Tyskland er ellers et ganske deilig land med masse billig öl, smukke damer og trivelig folk.

Har du/dere hatt noen lignende soundtrackhistorier eventuelt (skrekk)historier fra toalettet, lignende opplevelser muligens anekdoter fra tysklandsopphold?
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Hehehe, dette var jo festlig! Tenkte det skulle bli slakting av noe musikk her, så dette måtte jo leses. Men fatt det, jeg hadde ikke ventet dette!

Har ikke rare toaletthistoriene å fortelle, dessverre. Annet enn mitt første møte med et "bedrestillet" hjem. De hadde radio innfelt i taket og en TV på veggen. Her tilbringer folk mye tid på driteren tenkte jeg!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Kjenner til de som oppgraderer dasskomforten ja, med notebooks, skrift paa dasspapir, töydekke paa dassringen osv.
Er det samme som og kjöpe designersluk. hvem bryr seg?
Dass er kun for en enkel arbeidsoppgave, dröyer det lenge paa dritern saa er jeg tilfredsstilt om det ligger et FHM, Vi Menn eller annen dasslitteratur til haands.
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
  • Ine
  • Ine
Haha! xD
Riddle me this
  • 0
hehe for en *drit bra* blogg

Kan ikke si jeg har opplevd noe slikt du har, men jeg har hatt noen jevlige toalett besøk etter et par kebaber på byn.
Long story short, hadde syns synd på den som måtte vaske opp etter det jeg hadde stelt i stand
...
  • 0
- lo godt der ja og du skriver meget bra Luovtak!

Har selv opplevd mye merkelig på de mange doturene jeg har hatt på både offentlige toaletter og utedoer og den verste er vel da en fugl hadde forvillet seg nede i utedoet. Det ble fort litt hektisk å få opp baken før en fortvilt fugl kunne flakse ut av doet
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Fødestua var eit übernice uttrykk

Anyways; eg var i Berlin i Tyskland i ei veke. Der såg eg knapt ei fin dame, så at det finst skikkeleg fine damer i Tyskland er eg litt skeptisk til...Det var tho mitt i ei veke, så det kan jo vere mange var på skulen eller noko sånt...
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Sikkert noen rakketforskere som har pønsket ut den playlista!
Decyfered!
  • 0
Tyskland har alltid hatt en rar musikksmak, de kaller jo Wencke Myhre for "de Wencke"...
Wencke Myhre for faen!

Jeg har familie i Tyskland så jeg slapp disse doopplevelsene da jeg besøkte de i fjor. Håper på ny tur i år
  • 0
GamerZen: Hehe, skrev jo om mitt dassbesök etter fyllekule som kommentar her et sted, sök opp den for mer kebab/pizza-morro.

Klappende og leende Bernt er alltid göy.
Den fuglehistorien vil jeg gjerne höre mer om, snakkes paa VTn..

Torleif: Födestua er greit. Men naa er det slik at det ogsaa er blitt mer og mer rasistisk saa jeg kvier meg mer for bruken naa en i begynnelsen. "föde en bruning" osv.

En uke rekker lenge for aa faa et innblikk blandt damerne her nede. Har du ikke hatt öynene aapne? man maa jo oppsöke dem selv

Er selv her paa sjette maaneden, og gud hvor kvalitativt godt det er paa den fronten her nede. Kan vel ha med at man sees paa som eksotisk og gjöre, man scorer langt over den sedvanlige lista der hjemme.

Myhre er stor i tyskland og spör man eldre folk hva de forbinder med norge kommer hun paa tredjeplass etter fjord og dyrt.
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Hahaha, fikk meg en latter her ja

Good shit, bokstavelig talt!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
En gang fant jeg en brukt sprøyte på kinoen i Stavanger
  • 0
jeg har masse brukte sproeyter hjemme nuke pancake.
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!