Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg vil begynne med å takke alle dere hyggelige gamere som har lest min påskekrim "Død fisk" (http://www.gamereactor.no/blog/Strife_Cloud/23338/) , og ikke minst en takk til alle dere som har kommet med flotte teorier på PM om hva som har skjedd.

Et forslag jeg mottok var at Strifey aldri ville gått med blå allværsjakke fra Stormberg, og dermed var det ikke Strifey som var død. Han foreslo at det var JBOX-360 som var død, og at Strifey hadde overtatt personligheten hans for å gjennomføre et kupp mot Gamereactor.

Jeg skal innrømme at dette var en nydelig teori om hva som kunne ha skjedd den kalde torsdagskvelden. Om det er dette som stemmer? Tja...

Mottok også en annen teori om at en politietterforsker aldri ville gått i lilla frakk og hvite sko på jobben, og at Jonaskram dermed var morderen. At han forstyrret politiet i åstedsgranskningen for at de ikke skulle innse at det var han som sto bak all elendigheten. Og at IneLofthus hadde gjennomskuet han, og derfor hun hadde gitt han det stygge blikket.

Er dette korrekt? Kanskje...

Siden dette er en påskekrim, vil det jo være litt motsigende å komme med løsningen allerede nå før påsken ordentlig har startet. Derfor kommer det herved en sniktitt på løsningen. Her vil jeg presentere opplysninger fra krimmen slik at folket vet hva de skal legge vekt på for å løse saken.

Hvis dere ikke vil ha hjelp, så anbefaler jeg dere å stoppe nå!

Sniktitt: "Død fisk" - løsningen

1. Hvem har motiv?

2. Hva døde Strifey av?

3. Hvordan så åstedet ut - og hvorfor var Strifey der?

4.Hva sier JBOX-360 til Jonaskram i forklaringen sin?

5. Hvorfor liker ikke Jonaskram mus og slemme Star Wars-karakterer?

6.Hvorfor var det en fisk og en fiskestang på åstedet?

7.Hvorfor var IneLofthus så ivrig etter å få ryddet åstedet?

8.Hva gjorde Jonaskram da han løste saken?

Så håper jeg at dette var til litt hjelp og at folket ikke gir opp. Det er også mulig at det blir en liten premie til den som løser saken, eller kommer nærmest.

Blir spennende å se hvem som har en liten Poirot eller miss Marple i magen.
Ja, det er meg.
  • 0
OKay, med dette her sender jeg deg en PM på mitt resonement.
Jeg føler at jeg har kommet langt i etterforskningen.

(please note at jeg ikke har sjekket noe mer, så det du får nå vil være det jeg allerede har tenkt meg fram til)
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Fortsatt ganske vanskelig. Men jeg skal prøve å komme opp med en teori.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
genialt bilde!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
  • Ine
  • Ine
Genial krim
Riddle me this
  • 0
Tegner du de der selv? O.o
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!