Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er lenge siden jeg ble hekta på spill og den dag i dag med mine 37 år, så er jeg fortsatt hekta på spill. Det er noe spesielt med spill og måten vi blir tiltrukket spillene i dag. Selv prøver jeg på best mulig måte å bevare gløden og ikke minst gleden av å spille uansett hvilket format jeg spiller på. Jeg koser meg gløgg ihjel om jeg sitter med en gamepad til Xbox 360/PS2 eller med en PSP eller DS i hånda. Jeg har det moro sammen med familien når jeg spiller på Wii-en og PC-en er den maskinen jeg kanskje spiller mest på.

I det siste har flere og flere tanker florert i hodet mitt på spill jeg kunne ha tenkt meg til andre formater. Spesielt da jeg satt og spilte The Settlers på DS. Da kom spørsmålet på hvorfor The Settlers 2 og 3 ikke var blitt lansert til DS-en. Hva med Super Mario Galaxy-serien til DS eller Super Smash Bros Brawl til samme format for den saks skyld? Jeg kunne også ha tenkt meg Gran Turismo 5 til PC. Det samme gjelder Forza Motorsport-serien til PC også. Jeg håper inderlig at Red Dead Redemption kommer til PC. Hva med Heavy Rain til Xbox 360 og PC? Hvorfor kommer ikke Alan Wake til Playstation 3 og PC? Det er mange spill som kommer til de forskjellige formatene som jeg gjerne ville ha sett på andre formater.

Hva med deg - er det spill du helst ville ha hatt til andre formater enn der de befinner seg i dag? Hva er så årsaken til at du ønsker denne ønskedrømmen? Har du drømmer om at en dag så skal du få spilt Heavy Rain på Xbox 360?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kunne hjerne ha sett The Conduit på en PS3/PC eller Xbox. Og Dantes Inferno har jeg veldig lyst på å skal komme til PC.
  • 0
Jeg skulle ønske at LPB kom til X360
  • 0
Hadde du skrevet denne bloggen for to uker siden hadde jeg nok ønsket mange spill på 360 over på PS3. Men siden jeg har noe så flott som skolestipend, kjøpte jeg meg en 360, og er nå en fornøyd eier av alle konsollene, en bra gaming PC, DS og en PSP (kjøpt alt selv med unntak av PSP). Det er akkurat det samme for meg hvilken spill som kommer til hvilken konsoll. Men hadde du som sagt spurt meg for en tid tilbake ville jeg nok ønsket at spill som Alan Wake, Splinter Cell: Conviction, Gears of War-serien, Halo-serien og en rekke andre spill hadde vært på PS3 og ikke bare 360 eller 360 og PC.

Flott blogg som alltid, Bernt.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Det er egentlig ingen spill 360 har som jeg har noe lyst på til PS3... De kunne sikkert vert morsomme, men hvis de hadde kommet ut til PS3 så hadde jeg ikke kjøpt dem...(Av de jeg kommer på nå i alle fall)

Halo, ingen interesse i det hele tatt.
Mass Effect, en smule men ikke nok til et kjøp.
Forza et eller annet. Er ikke så glad i slike racing spill, liker off road bedre som Motorstorm.
Gears of War Ingen interesse.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Skulle ønske at Heavy Rain kom til Xbox! Jeg vil så gjerne spille det!!!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Skulle ønske Halo 3 hadde kommet til PC :/
  • 0
Gerda:
Motorstorm er jo ålreit de to første dagene, men etter det er det ikke så mye mer. Du kan jo ikke engang spille split screen!
Og btw, mass effect er verdt å skaffe seg en 360 for. Ellers er jeg enig.

Jeg hadde likt å sett at Battlefield 2142 kom på konsoll, og ble fjerna fra pc, da hadde jeg nok tatt rifla og drept deg Bernt! (jeg suger på pc)
:D <3<3<3
  • 0
skulle ønske at Little Big Planet kom til xbox 360.
i fremtiden blir det vel at du kjøper ett spill som fungerer på alle konsollene.(eller til de konsollene som har like kontrollere)
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0
Hvis jeg kunne velge et hvilket som helst spill , som du spør meg om , hadde jeg valgt Metroid til X-box 360.
Eller Super Mario spillene.
Og The Legend of Zelda og alle tre til X-box 360
Eller har det kommet
Hva er likheten med en pave og et juletre??? Bjellene er bare til pynt!!!!
  • 0
Tja... Jeg vet virkelig ikke. Siden jeg har både Wii, 360 og PS3, så har jeg egentlig ingen ønsker for øyeblikket.
Jeg synes det hadde vært gøy å få noen av de US/JP-Only spillene hit til Europa. Hvorfor skal bare de få utvalgte spill? Jeg vil ha Deadly Premonition hit!
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Ville hatt Heavy rain og Uncharted 2 på Xbox 360
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Hvis det er et spill, eller en serie, som dere Microsoft boys skal være sjalu oss Sony boys for, så er det God of War serien. Hoho.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Det er jo det som er litt kjipt vis du ikke har både X360 og PS3 ( Jeg nevner ikke Wii fordi den tar litt andre typer spill), er jo at du må tenke mest på hvilke spill som kommer til hver enkelt konsoll. Jeg valgte X360 fordi: Gears of war, Halo, Alan Wake, Mass Effect og noen andre. Men jeg skulle gjerne hatt en PS3 også slik at jeg kunne spill spill som: Heavy Rain, Uncharted, God of war og andre PS3 only. Men det har jeg foreløbig ikke råd til
Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
  • 0
God of War fungerte veldig godt på PSP med God of War: Chains of Olympus. Håper inderlig flere God of War-spill kommer til PSP

Det går også rykter på at Red Dead Redemption kommer til PC på lik linje som Gran Turismo 5 også gjør det - men rykter er rykter.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
uncharted 2 hadde vert digg å fått på xbox 360
Per aspera ad astra
  • 0
Yup, Chains of Olympus har jeg til psp, og det funker kjempe! Men bare gjør at jeg har mer lyst til å spille de store konsoll versionene av God Of War
Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
  • 0
Skulle ønske jeg hadde Halo Wars til PC og God of War til 360'en min. Skulle faktisk også ønske det fantes pokemon til Xbox 360. Haha, I said it! 17 år og liker fortsatt pokemon

Men seriøst, det hadde vært uber. Skulle også gjerne hatt MAG til 360, da jeg tror det hadde vært den rette konsollen for spillet (siden da har de fleste headset med mikrofon). Resistance: Fall of Man er også et spill jeg gjerne skulle hatt til 360.

Ellers er det faktisk ingen. Eier en 360 og en PC, og siden jeg er stor Microsoft fan, så holder det lenge for meg

En smart blogg var det også gitt
  • 0
Metal Gear Solid 4 til 360. Arkham Asylum til Wii... Haha! Jeg er morsom!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Hadde God Of War III kommet til xbox 360 hadde jeg spart godt over 6000 kr...
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Har både Xbox 360, PS3, PC og PSP, så jeg syntes det er bra nok som det er.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • Play
  • Play
Ville vært kult å ha Zelda eller Halo på PS3
  • 0
Selv om jeg både har X360 og PS3 så er det ikke så veldig mange spill. Wii trenger jeg ikke ettersom at det er kun Super Mario Galaxy, Super Smash Bros. Brawl og The Conduit jeg har lyst på.

Men jeg er enig med deg Bernt at jeg gjerne kunne ha sett Red Dead Redemption på PC.
  • 0
Har både 360/PS3 så har vel ikke noen store ønsker...

Wait!...


Diablo 2 til PS3 med støtte for mus og tastatur hadde vært himmelsk!
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Vis sony hadde fixa litt på PS3en slik at jeg kunne spilt PS2 spill på PS3en så skulle jeg holt kjeft...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!