Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag skal jeg ta for meg en stor serie, og en av de mest sette programmene i gjennom tidene, Seinfeld

Plottet i Seinfeld er om den kjente komikeren Jerry Seinfeld. Serien handler om livet til Jerry og hans gode venner George, Kramer og Elaine bak kameraet. Hver episode inneholder ofte 4 historier, en til hver av hovedkarakterene, som ender opp å bli sydd sammen til en og samme konsept. Hver enkel episode ender med en stand-up-scene med Jerry på scenen, som oftes har en sammenheng med historien i den episoden.

Humoren i denne serien er som regel genial, det er enkelte scener man bakskratter.
George som spilles av Jason Alexander, har en unik måte å få folk til å le, han er en håpløs taper, som ikke klarer å holde en jobb eller et forhold i live. Han er flink til å lyve for å få seg ut av forhold, så i enkelte episoder ender han i ett nettverk av sine egne løgner, noe som er morsomt.
Kramer som er spilt av Michael Richards, er en veldig viktig rolle i denne serien, han er klønete, hyper og er ufattelig morsom.
Eneste nedturen i denne sammenhengen er Jerry, han er en elendig skuespiller, som virkelig ikke passer foran et kamera, man merker at han alltid er nervøs på alle episoder.

Holdbarheten i denne serien er temmelig god. Den holder seg i mange episoder. Jeg syntes at man kan se på i mange timer i strekk uten å gå lei. Ihvertfall ikke når man har slike geniale karakterer som George og Kramer. De piffer opp hver enkel episode med humoristiske innslag og kommentarer.
Stand-up sekvensen på slutten med Jerry, er også tidløs, man merker at han er flinkere der, fordi da koser han seg litt mer og slipper all nervøsiteten og det slitet der.

Ideen i denne serien her er god, det at en stand-up-komiker som Jerry, skal være bak kameraet og i hans private liv. Spesielt når delkarakterene krydrer opp alt. Personlighetene i serien er også fenomenal, Jerry er litt nevrotisk, Kramer er veldig eksentrisk, George er rett og slett en taper med mange løgner og Elaine er litt slitsom, og i enkelte episoder veldig samfunnsengasjert.

Så serien er en 10/10 fra meg. Den er rett og slett perfekt innenfor underholdning
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg liker rett og slett ikke Seinfeld. Klarer nesten ikke å le av det. Men en god anmeldelse var det, selv om jeg ikke ble frista til å se det...
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Enig. Rett og slett den definitive kongen på haugen blant sitcoms.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Siterer Majesty:
Enig. Rett og slett den definitive kongen på haugen blant sitcoms.


Word.

Serien er helt fantastisk!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Godt å høre at dere er enig med meg

Ja, absolutt den beste!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Syntes Jerry er den beste. Bra anmeldelse av en serie jeg selv ELSKER!
  • 0
Som nintendodude er jeg ingen stor fan av Seinfeld. For meg er Kramer den eneste personen som får meg til å le. Trekker på smilebåndet inni mellom av de andre også, men ikke noe mer.

Det var en god anmeldelse, selv om jeg er dypt uenig i karakteren, men ikke tenk på det
  • 0
God anmeldelse Selv ser jeg ikke så mye på Seinfield, men når jeg ser på det, så er jeg godt



Når du er ferdig med sitcomseriene, kan du kanskje anmelde show? Som Top gear, Vroom, Nytt på Nytt osv? (viss du ser på de da )
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Hva mener du med at Jerry er en elendig skuespiller? Han er jo super?

Uansett, middels anmeldelse. Ville tatt med mye mer hvis jeg skulle anmeldt det. Seinfeld er min all-time favorittserie.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hva mener du med at Jerry er en elendig skuespiller? Han er jo super?

Enig med Predator her, Jerry er fantastisk!

God anmeldelse. Veldig enig i karakteren, dette er noe av det beste, om ikke det beste, som sendes på TV
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
En serie der "stand-in publikumet" ler for deg. En av de mest overrated serien etter min mening.
"So you all wanna be like me, right!? I've got it then! We'll reproduce me throughout all of Japan! All you women out there, come to Takamura! I'll give you my sperm! In twenty years, Japan will be crawling with me! " - Takamura
  • 0
Siterer ViperFakeCasting:
En serie der "stand-in publikumet" ler for deg

I farta kommer jeg ikke på andre store serier enn Scrubs som ikke er slik.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Wall of text!!! TLDR !
  • 0
Seinfeld er helt klart en av mine favoritt-serier. Har sett hver episode et uttall ganger på TV og DVD. Men jeg synes ikke Seinfelds skuespill er så negativt. Han er jo mer som en "straight-man" som kommenterer alt det rare som skjer rundt ham. Og han har jo trått til med godt skuespill innimellom han også. Spesielt episoden der han blir "kramerifisert" etter å ha bodd et par netter i leiligheta til Kramer. Tror egentlig ikke serien hadde fungert så bra med noen andre som Seinfeld.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
xbox360guy: Ja, det frister, men ser ikke så mye på de du nevnte da.

Predator, heljar og kvidogbleg: Jeg synes at han er fryktelig morsom, men han blir så stiv og utrykksløs i hele ansiktet, synes at til tider ser han fryktelig ut foran kamera.

Predator: Jeg er helt sikker på at du har noe å tilføye på denne anmeldelsen. Jeg digger serien, men ser dessverre alt for lite på det, noe som får meg til å skrive mindre på den... :-/
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Ugh... Jeg hater Seinfeld
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Skrevet av: Ikki-kun
2010-04-06 21:00

Ugh... Jeg hater Seinfeld


Second that.
Riddle me this
  • 0
Den nye måten du anmeldte på var mye bedre Veldig flott skrevet med fin informasjon. Seinfeld er et utrolig show. Skuespillerne er kanskje det som gjør hele serien så awesome som den er!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Takker, Gamer
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg elsker Kramer! Bra anmeldelse btw!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Siterer heljar:
Spesielt episoden der han blir "kramerifisert" etter å ha bodd et par netter i leiligheta til Kramer.


Episk!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Seinfeld-serien er og blir en klassiker God omtale dette her igjen A to the H
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Seinfeld er sjef
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!