Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg gleder meg skikkelig mye til sommeren! Da kan man gå i shorts og t-skjorte(hvis det ikke regner), så kan man bade, hoppe på trampoline, grille og spise middag ute, og det er fint vær og sol, være masse ute, og dra på ferie, og man har ferie fra skolen, og masse mer. Om sommeren er jeg nesten hele dagen ute i det fine været og koser meg.


Hva gjør dere om sommeren? Hva syntes dere om sommeren? Er dere mye ute om sommeren?
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0
  • Ine
  • Ine
Jeg sitter nede i kjeller'n og spiller, mens jeg klager på at det er så føkkings kaldt, så klart.
Riddle me this
  • 0
Hopper på trampoline
  • 0
JEg er forsåvidt ute hele sommeren. Enten det er bading, fisking eller fotball, jeg klarer ikke holde meg inne! Men nå spørs det om det blir sol i sommer, kan jo være den store vulkanen på Island viser oss fingeren...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
kvidogbleg: Hehe... Får håpe den ikke gjør det.
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0
Du er ikke den eneste På sommeren skal jeg ut å leke gangsta med de tøffe solbrillene mine hehehehe
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Sommeren eier, eneste klaga jeg har på sommeren er insekter...
  • 0
Synd det kanskje blir en kaldere sommer pga den irriterende vulkansky greia fra Island, da. Får bare håpe at det ikke blir det.

Men om det blir en varm sommer, gleder jeg meg til å være ute i shorts og t-skjorte og spille fotball
  • 0
Gleder meg som et lite barn til sommeren og alt som hører med
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det er favoritt årstiden min. Får bare håpe at blir en solrik sommer.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Tils sommeren blir det Slovenia, Bosnia og Kroatia på meg igjen, for ørtende gang....
  • 0
Sommer er awesome!
Kan være ute og skate i t-skjorte!

Får bare håpe det ikke lukter råttent egg ute pga vulkaner i Island
  • 0
Sommer er gode ting! Jeg forbinder sommer med Capoeira på torgalmenningen i Bergen, sykle rundt Frøland i Samnanger eller til Kvittingen og deretter løpe med hunden på fjellet og bade i vannet der oppe! Ja det er digg med sommer.

Telt og ørret grillet på bålet en sen midtsommernatt i nord Norge, anyone? Det er nesten uslåelig!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Unnskyld, men du lager relativt uinteressante blogg, skriv litt mer utfyldende og litt morsommere.

Jeg er ikke noen fan av bloggene din
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
@A to the H: Du vet, du trenger ikke lese dem... Men det er nå godt du gir konstruktiv kritikk i det minste.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Den store lysende tingen på himmelen gjør vondt, så jeg sitter inne og spiller
Neida. Sommeren = Wakeboard
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!