Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I det nyeste innlegget på bloggen min, Old School Ray Gun, måtte jeg slippe ut litt stim angående vulkanen på Island som nå tuller til flyene våre her i Europa.

Innlegget heter Gi meg et rom-tog!

Jeg er nemlig bosatt i England for å studere, og var hjemme en tur i Norge når Island bestemte seg for å eksplodere. Jeg kommer meg nå ikke tilbake til studiestedet mitt, og det gjorde meg naturlig nok en smule irritert.

Midt oppi det hele tenkte jeg heldigvis: 'hvorfor bruker vi fortsatt disse utdaterte flyene hvis de er så skrøpelige?' Og dette førte til at jeg begynte å saumfare internettet etter mulige alternativer til flytrafikk i fremtiden.

http://oldschoolraygun.com/

Trykk på linken over for å gå til bloggen min hvor dere får se flere youtube-klipp og bilder av det jeg fant.

Høydepunktet i blogginnlegget er nok jetpacken. For de av dere som ikke vet det er jetpack-teknologi per i dag fullt fungerende, og det er mulig å få kjøpt seg en til fri privat bruk hvis man bare har litt penger.

Jeg ser for meg et utopisk fremtidssamfunn hvor alle har jetpacker, og vi ikke lenger blir påvirket av teite askeskyer.
/Adrian Berg / Undersått / Gamereactor Norge
  • 0
Men problemene ville da like fullt vært der med JetPack. Luftinntaket kunne tettes igjen, og visiret på hjelmen din kunne ripes opp så du ikke så noe. I tillegg vil jeg tro at JetPack kanskje er kult på korte reiser, men kunne du virkelig tenkt deg å henge der hele turen til England?
@chubbyviking
  • 0
Vel, jetpacken var mer et eksempel på tøft transportmiddel for kortere turer, og heldigvis for helsen vår ligger ikke vulkanasken så lavt at man ville kunne støtt på den med den høyden en jetpack klarer å fly

Tanken min var at i en ideell fremtidsvision kunne vi hatt jetpacker til å fly til nærmeste lyntogstasjon, så tog til nærmeste space-port, og så kan man ta rom-fly til andre siden av jorden kjapt og effektivt ;)
/Adrian Berg / Undersått / Gamereactor Norge
  • 0
Leste bloggen og må si den var veldig inntresant, om ikke litt overdreven idealistisk.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Bare kryss fingrene , hvem vet kanskje det blir noe kulere en det .
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Interessant idé. Selv om jeg følte for å kommentere det samme som Drakenbourgh.

Synd at du sitter fast pga askeskyen da. Går utifra Eurostar-toget blir for dyrt og komplisert.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gi meg teleport pads, sier jeg bare.
Effektivt, enkelt og... sikkert, muligens.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!