Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Velkommen tilbake spill fans, vi er endelig klare for den siste runden som kommer til å avgjøre hvem som er best av disse to pensjonerte heltene.
I den først runden var det helt uvisst hvem som kom til å vinne, det så ut som det kunne gå begge veier en stund, men så kom Snake og blåste vekk Sams sine vinnersjanser med en bokstavelig talt eksplosiv avslutting. Vi er nå i siste del av denne episke kampen og spenningen er ubeskrivelig høy! Hvem blir vinneren og hvem blir taperen, Snake eller Sam?!
Du vil ikke gå glipp av dette!

Før vi setter i gang tenkte jeg å intervjuet våre helter og høre hva de synes om resultatet fra den første runden og spørre de om hva de kommer til å gjøre for og vinne i dag.

Sam: Lets get this over with...
GamerZen:hello Sam gamle ørn hvordan står det til?
Sam: Hrm...
GamerZen: Sier du det, ja hehe sånn kan det gå(svett)
Så hva syns du om den første kampen, du var litt uheldig der .
Sam:(stirrer ondt) Luck, that`s what i was, luck.
GamerZen: Ja heh.... han var grise heldig der ja at han hadde en rpg på seg.
men Snake hadde et par uheldig øyeblikk og.
Som når han landet i det eneste lyset på banen, eller når han heng (slap)AU!... ok vi skipper det.
Så.... hva skal du gjøre for å vinne i dag og hvordan skal du gjøre det?
Sam: That`s classified
GamerZen: Men kan du ikke si litt om (slap)AUCH!....ikke det nei.
Dere får nå bruke hjelpe midler i kampen, hvordan tror du kommer til å påvirket resultatet?
Sam: They say when plotting your revenge, you should digg 2 graves, one for your enemy and one for yourself...
GamerZen: Javel eeh.... takk for at du tok deg tid til dette, jeg ønsker deg all lykke i kampen som kommer.
Sam: Dont need it, but i got one word for my opponent, pray...
GamerZen: Tøffe ord fra Sam ja vi får se hvordan dette går.

Da skal vi se om vi ikke får snakket med Snake og....

Gamerzen: Hello Snake, er du klar for den store kampen?
Snake: (Tenner en sigarett)
Gamerzen: Hva syns du om den første runden?
Snake: (ser en rotte) (STA8) gnask, gnask, tygg , tygg, ERGH horrible!
GamerZen: Ja kan ikke tro det smakte godt nei, men over til det spørsmålet mitt
Snake: War has changed...
GamerZen: Jo, ja det stemmer , kan ikke huske at det var stealth og ku lignende roboter før i tiden. Men det var det spørsmålet mitt....
Snake: OH! my back...
GamerZen: Ser at du ikke har det så bra så vi kan vente med det spørsmålet...
Hva skal du gjøre for og vinne i dag og?
Snake: This is the Beretta (Fabbrica d'Armi Pietro Beretta) also known as the M1935 it has(begynner og bable febrilsk om våpen)
GamerZen: Eeeh interresant, men det var ikke det jeg spurte om, jeg spurte om kampen i dag, hva kommer du til å gjøre.
Snake: (Tar på stealth og forsvinner)
GamerZen: Snake.....?Snake er du der.... Snake?...SNAAAAAAAAAAAAAKE!!!

Ser ut som at Snake har forsvunnet, jeg må da dessverre utsette kampen til seinere til jeg finner han igjen....

Lagt til 2010-04-26 00:21:
Har dessverre fått en del problemer med hoved kampen, har sotte meg fast og mangler ideer. Skrev denne fordi jeg ikke ville skuffe dere. Håper at jeg klarer og bli ferdig snart.
Beklager:pray:
...
  • 0
Snake ble vel så redd at han stakk av...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Nei.... Han Trenger mer 24 mega.
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
The fuck...? Jeg håper bare ikke du presenterer denne konkurransen som "fakta" xD
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Snake eier faggeten Sam!
Shitting dick nipples
  • 0
kvidogbleg:
Nei tror ikke det, han gjør seg vel klar til kampen tenker jeg...et sted.
Du har ikke forresten sett han noen sted?

The Alexander:
Der har du det!

jonaskram:
haha nei ta det helt med ro alt er oppdiktet

gnomar:
Tankeløst hode får lettest sove
...
  • 0
Du burde prøve å lage en match med Bernt Erik og Chuck Norris ... De begge er på lik linje.
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Åja, Snake sitter jo og gruer seg til kampen i tønna si!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Eller i eska ...
  • 0
Hei, kan du ikke avslutte kåringen med at begge har forsvunnet, og man kan derfor ikke fortsette?
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
hehehe
''eh'' - Link
  • 0
Hehe neida folkens den skal nok fortsette ligger den ut nå faktisk
Beklager den lange vente tiden
...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!