Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Slike slagsmål foregår på de fleste ungdommskoler, men skjønner fortsatt ikke hvorfor det er slik.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Kan like gjerne bare kaste meg på lasset her, siden så mange andre har skrevet allerede.
Jeg skjønner Lompi veldig godt jeg, og jeg tror nok at han ville framstille dette på en helt annen måte. Han har vært maks uheldig med formuleringene sine, og det er ikke lett for Lompi å besvare alle ankalger og påstander som har haglet inn her.

Så har du noe å tenke på til neste gang du skal skrive om noe slikt, Lompi. Det må framstilles på en litt annen måte enn det du har gjort her. Det er veldig lett å oppfatte det du har skrevet helt feil.

Og så til delen om slossing. Det har jeg egentlig ikke lyst å si så mye om. Alle mennesker er så forskjellige, og feks mobbing over tid eller lignende skjønner jeg godt at kan resultere i at en person føler at det er nok, og vil la nevene snakke for seg i et øyeblikk man mister besinnelsen.

Men det fører ikke noe bra med seg, og det vil aldri gjøre det heller.

Og så vil jeg bare legge til littegranne angående det temaet om å slå så hardt i veggen man bare klarer. Så lenge en person ikke klarer å knekke den murblokken, planken eller i dette tilfellet veggen, så er det en stor sjanse for brudd i hånda eller kompresjonsbrist i leggen og forstuing av ankel om man sparker. Så den historien tror jeg ikke på!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Fy fader hvor mange wannabes det er disse dagene.... Det verste på VGS er å bli ''døpt''. Kjekt for de som sitter med klærne helt våte på skolen

Lompi: Isteden for å filme burde du kanskje ha stoppet slåsskampen?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Oh my... 77 kommentarer??
Haha, dette var jo helt latterlig!
Kålroten
  • 0
kom igjen gutter ingen av dere er perfekte, snakker om at dere har vokst fra sloss kamper og allt sånt tøv.. Hvis dere hadde blitt plaget nok hadde dere også dratt til en i trynet. Meg selv? Det skal ikke masse for og hisse meg opp. Men har bare vert i en sloss kamp på ungdom skolen. og den varte ikke spessielt lenge
  • 0
Om noen plager deg "nok" så kan jo man lett bli fristet. Men om noen dytter i sekken din planlegger du ikke en slosskamp som hevn...
  • 0
Matte suger....
Vent, hva handler denne bloggen om igjen?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Dytting + Wannabes = Slåsskamp
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
dytting + ekte gangstere= blodbad

helsike denne blogge ble populær på en dårlig måte, det er over 80 kommentarer

zyrocz, kanskje du burde lese alle kommentarene jeg forklarte mer nøye hva jeg mente med "dytte sekken"

Spreeky: hadde du lest kommentarene sa jeg at Kristoffer ba meg om å ikke blande meg inn og det respekterer eg selvom jeg ikke liker det og at det blir slåsskamp
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Hvorfor kunne denne bloggen få over 80 kommentarer?
Decyfered!
  • 0
fordi den e saftig god
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Så hvis han Kristoffer skal ta selvmord og sier at du ikke skal stoppe ham. Skal du bare la han dø da?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Jeg filmet hele greien og fighten varte ca. ett minnutt som er jævlig lenge for en slosskamp.
Jeg sender den til 4-5 stykker og deretter begynner alle å sende filmen til hverandre.
Kristoffer ba meg faktisk om å filme det så han kunne få se


Hahaha : P
''eh'' - Link
  • 0
haha, det der er jo ingenting. kom i slosskamp med tre gutter igår, og han ene endte opp på ahus.
  • 0
Så hvis han Kristoffer skal ta selvmord og sier at du ikke skal stoppe ham. Skal du bare la han dø da?

Det var liksom det. Stoler du blindt på alle du kjenner?

Jaja, jeg får vel gi meg nå. Du burde kanskje tenke deg litt om FØR du blogger neste gang.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
tenke meg om?
jeg har ladri hatt så mang kommentarer på en blogg før, 91 for faen!!!!!!!
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
92 for å være presis!
Decyfered!
  • 0
Hehe, ikke rart når tittelen lyder; 'heavy slosskamp på skolen', folk er interessert i sånt
''eh'' - Link
  • 0
Kom igjen! 100 kommentarer!
Decyfered!
  • 0
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
HA-HA-HA-HAHAHAHAHAHAHAHAHA
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fyflate. Lompi, du er så forbanna barnslig! Hadde jeg møtt deg IRL hadde jeg gitt deg en omgang med juling.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Fortsatt den beste bloggen på GR. Hands down.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!