Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har splt usunt mye Battlefield: Bad Company 2 fortida. Døgnrytmen min er forferdelig og jeg ser blinkende bokser og soldater i søvne. Må jeg på rehab?

Jeg har innsett hvor mye mer morsomt det er å spille det iforhold til hva CODMWII er. Tro meg, har spilt usunt mye cod i mine dager også, men BFBC2 er hakket bedre for min del.

Uansett. HALLO IGJEN GAMEREACTOR! Jeg er visst flink til å glemme deg. Siden sist har det blitt slutt med kjæresten jeg hadde i hele tre år, jeg har jobba litt og fått en veldig ekkel kunde som vil date meg, selv om han er over trettiårene, jeg har vært en hel MASSE med venner og jeg har vært mye alene med tankene. Men jeg har kommet meg igjennom alt. Og det er jeg veldig glad for! Xboxen har utrolig nok, vært også veldig god å ha.

Man går liksom inn i en helt annen verden når man gamer. Glemmer både tid og sted. Det er veldig sosialt, på en VELDIG merkelig måte. Det er også veldig festlig når jeg får beskjeder fra utrolig mange raringer som spør om alt fra mine private deler til veldig koselige ting. Gamere er en veldig merkelig, men bra gruppe mennesker.

Nå babler jeg bare her, men jeg ville egentlig bare skrive en oppdatering her inne. Jeg lever, jeg gamer, jeg flytter kanskje til Oslo til høsten om jeg kommer inn på NISS - fotolinja. Skal på intervju der på tirsdag nå, og jeg gruer meg skikkelig. Ønsk meg lykke til!

Nå skal jeg game.. du gjetta det sikkert. BATTLEFIEEEELD.
Real friends stab you in the front
  • 0
Jeg gamer utrolig mye Bad Company 2 til tider jeg også. Bad Company 2 slår for min del Modern Warfare 2, som jeg spilte en god del før, men som jeg er så "heldig" at jeg har greid å komme meg vekk fra. Nå er jeg heller avhengig av Bad Company 2 (i sunne porsjoner selvfølgelig...). Jeg mista også kjæresten min for en liten tid tilbake (var sammen i to år), og det tar alltid litt tid å "komme seg tilbake" igjen etter et brudd. Da er det veldig deilig å koble av med et spill, og hvorfor ikke Bad Company 2? Lykke til videre
Type here.
  • 0
Du blir jo avhengig av alt du prøver!
Decyfered!
  • 0
Skjønner ikke helt greia med BC2...
Skal jeg aldri ha
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Dårlig Selskap 2 for seier!

Kan ikke helt være bra at du ser soldater og blinkende lys når du sover, det kan faktisk lede til Epilepsi. Hadde dette en stund jeg også, og etterhvert fikk jeg symptomer på Epilepsi. Det eneste som hjalp var å dempe spillingen.
Seriøst, du må roe det ned litt. Vil vel ikke ødelegge livet ditt på grunn av at du må spille en time eller tre mindre hver dag?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Lykke til med intervju!
  • 0
Ja, online FPS er farlige greier for døgnrytmen
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Hadde selv en liten stund hvor jeg var evhengig av BC2. Nå har jeg gått tilbake til MW2 igjen ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg har lyst til å spille på pcen min, men jeg får framerate problemer Så, da må jeg klare meg med gode gammle MW2
  • 0
Men da møter jeg deg ikke på Game! Legger deg til på Live så vi kan spille...
  • 0
Hva er det du prøver å fortelle oss???
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Se der ja - en dame som spiller Battlefield: Bad Company 2

Det er ikke mange av dere og artig at du liker spillet så godt

Selv digger jeg spillet stort og bruker en god del tid på det

Håper du kommer inn på skolen i Oslo. Hvilken gruppe liker du å spille i BC2 forresten :p
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg er verdens BESTE medic, og har hørt det fra flere hold. <3
Real friends stab you in the front
  • 0
Hekta selv Og med vietnam nå.. Ghhh xD
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!