Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg skal egentlig ikke skrive noe vs. anmeldelse.
Men jeg er litt lei at alle folk sier at jeg skikkelig ut for jeg spiller MW2 isteden for BC2 for det er så mye bedre sier dem.

Men jeg liker faktisk MW2 bedre, jeg er lei at alle sammen maser høll i huet på meg for at jeg fortsatter spiller MW2. Jeg har prøvd BC2, men det spillet passer bare ikke meg, jeg synes det går litt for tregt for min del, jeg beklager BC2, men du er ikke noe for meg

Jeg bare føler at MW2 har mer fart enn en BC2. Også har jeg alltid likt CoD serien. Jeg veit at storyen i MW2 ikke er så mye i mot MW 1 men jeg spiller jo mest online.

Jeg veit ikke mer jeg kan skrive om det, jeg bare føler meg ikke komfertabelt med BC2, litt for stort for meg, mapsa er en halv mil lange baner, når du endelig har kommet til det stedet du døde så blir du skutt igjen... Kanskje det bare var meg men sånn er det.

Vennligst ikke spam meg om at BC2 er så mye bedre eller noe slikt. Vennligst saklige kommentarer.

Takk for meg :)
  • 0
Jepp, BC2 er alt for realistisk, men alle har sin mening uansett.
Etter at jeg prøvde BC2 demoen, bestemte jeg meg for å fortsette med å prestige i MW2.
  • 0
digget å spille online på MW2 men spiller du det for mye blir du fort lei. BC 2 har jeg kun prøvd demoen av og det var utrolig gøy. men synes faktisk MW2 er litt morsomerer. men nå har jeg da ikke prøvd den full versjonen så hva vet jeg
Per aspera ad astra
  • 0
Tusen takk Det er faktisk godt med folk som er enige Jeg fikk litt sånn turn-off av demoen jeg også btw
  • 0
De er to helt forskjellige spill, med omtrent like mange svakheter og styrker hver. Selv elsker jeg begge to, selv om det går mest i Bad Company 2 for tiden
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
bc2 krever mer skill. mw2 har høy aim assist og våpena har ikke recoyle. det har også noen ting som kan bli litt for overpowered. og man kan vinne en match ved å sitte bak et kjøleskap med en hearthbeat sensor. jeg skal snart kjøpe bc2, var i begge betaene og spilte demoen. nå for tiden spiller jeg mer cod 4 en mw2.
  • 0
Synes egentlig ikke disse spillene burde sammenlignes, BC2 er ment mye mer realistisk, og jeg liker de som sniper faktisk kan ha en fordel i forhold til de som ikke sniper, slik er det ikke i MW2. Men i MW2 er det mye morsommere å løpe rundt å quickscope, så jeg liker fortsatt MW2 litt bedre
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
De fleste på skolen min liker best MW2, men jeg liker best BC2.


-Jeg veit ikke mer jeg kan skrive om det, jeg bare føler meg ikke komfertabelt med BC2, litt for stort for meg, mapsa er en halv mil lange baner, når du endelig har kommet til det stedet du døde så blir du skutt igjen... Kanskje det bare var meg men sånn er det.-

Du bryr deg sikkert ikke, men jeg har et tips til deg: Ikke gå den samme veien om igjen. I BC2 gjelder variasjon og hver match kan ikke spilles på samme måte selv om det er samme bane.

Men det er uansett ditt valg om du liker MW2 bedre enn BC2, så jeg skal ikke flame deg
"Im worse at what i do best and for this gift i feel blessed" -Kurt Cobain
  • 0
Burde du ikke sammenligne trøsykler med lastebiler istedet?
Decyfered!
  • 0
Da ville tråsyklene vunnet med engang uansett
  • 0
Agreed!
Decyfered!
  • 0
mw 2 er for nubs. har det ikke men spilte hos en venn en gang og kom på første plass fort pga kniving. Og jeg er IKKE god. Føler at bc 2 trenger litt mer skills
Zenbyu
  • 0
Det er helt forskjellige spill, alle kan ikke like dem begge. Jeg fro min del kan vel egentlig ikke fordra MW 2, spiller det kanskje en gang i uka når jeg ikke har tilgang på BC 2, Halo 3 eller Rock Band 2
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
BC2 ftw! Jeg har begge spillene
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Kos dere med det dere spiller sier bare jeg
  • 0
Jeg har begge spillene og spiller mest CoD ATM..Men snart får flere av kompisene mine PC og da skal vi lage BC2 klan

Er litt lei av at folk skal sammenligne MW2 og BC2, bare prøv dem og kjøp det du liker best..

Noobvennlig, casualgamer spill =MW2
Realistisk, hardcoregamer spill = BFBC2

Best game ever= Just Cause 2
Fem-stjerners medlem
  • 0
Det er jo ikke meninga å sammenligne spilla da, meninga var at jeg er lei at folk maser høl i huet på meg at jeg burde bytte spill, selv så veit jeg at det er helt to forskjellige spill.
Så ikke få det til å høre ut som at jeg sammenligner dem. Det var i hvertfall ikke meninga å få det til å høre sånn ut
  • 0
Altså, jeg syntes faktisk ikke noen av de er så mye bedre enn de andre...

Problemet med MW2 derimot er alle running classene og glitchene som er overalt!

Før hadde jeg syke matcher hver dag, men nå går alt i dass hver gang jeg spiller det...
  • 0
Best game ever= Just Cause 2

Når ikke BC2 til tærne engang.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jeg er en stor fan av både MW2 og BC2. De har begge sine positive og negative sider, men jeg liker MW2 best. Det er et litt raskere spill med mye bra multiplayer innhold.

fattigmann: Dummeste jeg har hørt. BC2 er et hardcore spill og ikke MW2 fordi du liker BC2 best?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Selv har jeg alltid likt Battlefield-serien og elsker spillene. Selv om jeg også syntes MW2 var bra, så har jeg spilt BC2 mest

Smak og behag sier jeg bare
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ømmm Crazy eyed gamer93.... fattigmann har jo rett. MW2 har høy aim assist,ingen recoil osv.
MW2 er et casual spill
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Ja, MW2 er casual. Selv synes jeg CoD er mest gøy med venner. Men i BC2 er det like greit å spille med randoms.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!