Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger
Missing Avatar
coolandcalm
Hei alle sammen, jeg ekke super blogger, men jeg tenkte jeg kunne skrive litt om spill jeg venter på eller har Fårhåndsbestilt :)

1: Max Payne 3
2: Red Dead Redemption (Fårhåndsbestilt)
3: Fallout New Vegas
4: Halo Reach (skal fårhåndsbestilles)
5: Prince of Persia: The Forgotten Sands
6: Brink (Skal Bestilles)
7: Mafia 2
8: Kane and Lynch 2: Dog days
9: Medal of Honor (Vurderer å bestille)
10: Fable 3

Intrykk:
Max Payne 3:
Selv har jeg spillt alle Max payne spillene, jeg er en skikkelig hardcore Max Payne spiller og når jeg hørte at det ble annonsert ble jeg hyper av glede, men når jeg så bildene var den en mix av glede, og forvirring.
Wow du kan bruke 2 fårskjellige våpen samtidig nå? kult, men så var det skjegget til han max som fikk meg til å si ka faen men så langt ser ting bra ut. men likevell forventer gameplay snart.
10/10 i forventning

Red Dead Redemption:
I starten fulgte jeg ikke mye med på Red Dead Redemption, men i ettertid så jeg trailere og leste flere første intrykk, jeg begynnte å like spillet, så når jeg så Free Roam så ble min online drøm gådd i oppfyllse.
Men som sagt, grafikken ser nydelig ut, og single player høres ikke dårlig ut, jeg hadde ikke det første Red Dead, så får meg er dette en bedre versjon av Gun. Gå rundt å ha dueller og gå i salonger å spille kortspill.

Forventning 9/10

Fallout New Vegas
Forventninger til New vegas er ikke stort, men jeg elsker Fallout serien og det jeg har sett av gameplay ser bra ut, det jeg ikke liker er at det ser ut som at vi enda er i Fallout 3 Verden, men som sagt vi har ikke sett så mye av New Vegas så kanskje jeg tar feil, ellers så ser grafikk litt som det samme men er fornøyd med det. Det jeg liker er den nye companion kontrollene. Og denne FORE! greia ser artig ut.

Forventning 8/10

Halo Reach:
Selv om jeg ikke er nokk fanboy til å kjøpe Halo: ODST bare får betaen, så har jeg prøvd betaen hos noen kompiser, og jeg liker dette men jeg liker ikke at det ser litt mere ut som Call of duty, sprinting? når trenkte vi det? Men takedowns, jetpack og upgrades ser bra ut, grafikken ser såpass bra ut, jeg har ikke fådd vite mye om story, det er noe jeg intreserer meg for i Halo serien.

Forventinger: 8/10

Prince of Persia The forgotten Sands:
Jeg venter på en oppfølger av Two Thrones om det egentlig blir noe av det, fordi jeg er en HARDCORE Prince of persia spillene, men jeg er glad at The forgotten sands ikke er basert på filmen som kommer, fordi det hadde vært en stor FAIL! Men som sagt, hendelsene i spillet er i mellom det første spillet og det andre spillet, vi får vite mer om det som skjedde mellom 1na og 2a, det som imponerer er combat, vi får mere powers å leke med, jeg vet ikke om gå-tilbake-i-tid power er der enda. Men combat i basis ellers ser bra ut, grafikk ser helt OK ut, jeg håper at The forgotten sands gir en førstegangs prince of persia spiller en god opplevelse, og at de som spiller alle spillene at de får en Herlig opplevelse.

Forventninger 7/10

Brink:
En fin parkour shooter, jeg liker at du kan bytte imellom modus som gjør at du gjør parkour eller om du skal bevege seg som man gjør i vanelige skytespill. i en by som er isolert uten kontakt så er det faksjoner som konkurerer om kontroll, man kan spille CO-OP online med opp til 7 andre spillere eller vanelig Multiplayer drep hverandre.
det er 2 campaigns: Resistance og Security. Grafikken ser nydelig ut og det er et EXP system som brukes som kan brukes til å endre på din karakter. nå denne free-run modusen, som kalles smart mode, så kan du gjøre parkour opplegg og flanke fiendene dine.

Forventninger: 9/10

Mafia 2:
Jeg har ikke fulgt med så mye med på Mafia 2 men skal opptatere bloggen etter jeg har sedd litt gameplay og lest litt.

Kane and lynch: Dog days
De 2 gale kriminelle morderne er tilbake, i Shanghai, når Lynch trenger hjelp med en stor jobb, er Kane den eneste han kan stole på.
Det lille av gameplay jeg har sett ser det ut som at gameplay er akkurat som det forrige Kane and Lynch, bare med litt oppussing.
I dag så jeg en fersk trailer til Arcade mode som er akkurat som Fragile alliance fra 1na, bare at det ser ut som at hele laget kan bestemme seg om å drepe en fyr selv om han ikke har bedradd laget sitt. Jeg gleder med til dette spillet og håper på mere gameplay

Forventninger: 8/10

Medal of Honor:
Det nye MOH ser pent ut, nydelig grafikk, irak. Men etter det jeg har sett så ligner det litt på Call of duty, ikke at det er negativt men jeg mente heller ikke å sammenligne MOH spillene og COD, men ser ut som det blir flyving og litt moderne krigføring, og når det er i irak så har det min oppmerksomhet.

Forventninger: 6/10 (har ikke fått vite så mye om dette så dette er mine forventninger så langt)

Fable 3:
Fårr meg var Fable 3 forventet, vi spiller som barnet til karakteren du er i Fable 2, og det blir et kongerike vi blir å holde på med, som jeg vet er det bare screenshots som er ute nå og min mening av dette er at de er pene. jeg håper at CO-OP blir at du faktisk kan importere din egen karakter uten at du må velge å se helt annerledes ut.
Vurderer å fårhåndsbestille Collectors edition fordi jeg er en liten Fable fanboy :P

Forventninger 8/10

Jeg håper du likte mine forventninger til mine topp 10 spill, kommenter, skriv om du er enig eller uenig!
Takk for meg :)

A to the H
Moderator
A to the H
Begynner å bli møkk lei slike blogger... Uff! Lag en anmeldelse når spillet kommer ut istedenfor sånne små blogger om dine inntrykk og forventninger.

Ha dette med i ingress or whatever...

AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Missing Avatar
The Alexander
Gleder meg mest til Mafia 2 jeg ^^

Lagt til 2010-05-05 22:31:
Easy A to the H

Han skriver om meningen sin.

Om du ikke liker sånne her blogger så trenger du ikke å lese dem LOL

Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
Onkel Gerda
Onkel Gerda
Gleder meg til dine 2 og 3 på lista, bare at jeg ville ha bytta om på rekkefølgen av dem... Som sagt så er jo disse spillene jeg har siklet lit over etter hat jeg hørte at de skulle lanseres

"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
Missing Avatar
coolandcalm
Onkel Gerda:

hehe det er jo helt greit
skal finne mer om Mafia 2, må opptatere lista etter Mai P.G.a noen på lista kommer jo ut i Mai

Missing Avatar
Tommy Kvaernerud
Red Dead Redemption,
er det jeg ser mest frem til her.
Prøver å ikke ha for høye forhåpninger,
for jeg blir lett skuffet.
Men etter å ha sett utallige trailere
er det umulig å ikke sikle en smule
Håper de får til kontrollen perfekt.
Den har veldig mye å si i slike spill.

Fallout: New Vegas,
er jeg så smått nyskjerrig på.
Har ikke hørt noen verdens ting om det.
Venter til det ligger i butikken.

Fable III, forhåndsbestilte jeg i september ifjor.
Det er gjort så mange forandringer og addet nye ting, at jeg er veldig spent på resultatet.
Også her prøver jeg å ikke ha noen forventninger.

De andre ni spillene på listen,
intresserer meg ikke i det hele tatt.

Xenofex
Xenofex
Det virker som om du er av den oppfatning at om du ikke vet så mye om et spill så kommer det til å bli dårlig.

På medal of Honour så forventer du 6/10 fordi du ikke vet så mye om det enda? Om du ikke vet noe om spillet så plasserer du det ikke på en slik liste.

"We are not retreating - we are advancing in another direction"
Faunvik
Faunvik
RDR er bestilt! Men hvis Max Payne 3 blir like sweet som de forrige, blir det nok et kjøp!

Decyfered!
StrandF
StrandF
Jeg gleder meg til max payne 3, red dead redemption og brink. Brink mest!

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!