Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ville gjort som heksa og finansiert det ultimate drømmespillet!
Decyfered!
  • 0
800 sigarer ja. Det er vel ikke så mye igrunn når man tenker litt etter. "Et krafs i lomma" som jeg bruker å si.

Neida, det hadde hjulpet veldig på økonomien med et slikt beløp rett inn på lønnskontoen! Hva ville jeg gjort? Dere får ha meg unnskyldt for å være så direkte og ikke legger noe i mellom. Aller først hadde jeg tatt en 10-12 bananer (tusen, sant) og stilt opp på jobb og slengt det i ansiktet på sjefen og sagt "Her, nå kan du kjøpe deg et nytt og bedre liv din rakafant" Det hadde vært så gøy å se resultatet av noe slikt!

Etterpå ville jeg nok gått innom alle de eksklusive bilbutikkene med skitne og lurvete arbeidsklær og sett hvor seriøst og hvor mye hjelp man hadde blitt tilbudt. Og så hadde jeg kjøpt meg en dyr fet bil hos de som hadde klart å behandle meg med lik respekt som en som kommer inn med hatt og frakk.

Deretter hadde jeg bestilt 50 biletter tur-retur til Dubai, og så hadde jeg ringt vennene mine i tur og orden og spurt om hvem som har lyst å være med på en skikkelig ferietur!

Hva spill angår så tror jeg at jeg bare hadde bedt mister Folstad på Gamezone om å sende meg 2 av alt han har og kommer til å få på lager de neste 20 årene. Og så hadde jeg satt 20 sigarer rett inn på kontoen deres.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Med andre ord: Ikke gi DMR 800 sigarer (som han referer de til)...
Decyfered!
  • 0
Siterer Dr Madnar Petrovich:
Hva spill angår så tror jeg at jeg bare hadde bedt mister Folstad på Gamezone om å sende meg 2 av alt han har og kommer til å få på lager de neste 20 årene. Og så hadde jeg satt 20 sigarer rett inn på kontoen deres.

Hva spill angår så tror jeg at jeg bare hadde bedt mister ZubiMar på Gamezone om å sende meg 2 av alt han har og kommer til å få på lager de neste 20 årene. Og så hadde jeg satt 20 sigarer rett inn på kontoen deres.

*Tok over for Alex i februar*

800 Millioner ja... Hm, hadde fortsatt å jobbe som før, men hadde nok unnet meg det feteste av det fete innen underholdning ja.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Steike, er det så lenge siden jeg gjorde siste bestilling derfra?? Jaja, litt leit med alle som gir seg med det de holder på med. Skjeggis på Gamestop ved Lagunen sluttet, og dermed mistet de en veldig god kunde. Og nå har Folstad gitt seg.... Hmmmm...
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Insinuerer du at du har planer om å SLUTTE å handle hos oss? UHØRT! Hva hvis vi gir deg 1 sigar i rabatt på den planen din over da?
  • 0
Dr Madnar Petrovich og ZubiMar:

Så så, små barn...dette ordner vi.
Men jeg tror jeg kan ta den dealen ZubiMar. 20 000 eller 19 000 for 2 spill av alle som kommer ut iløpet av resten av min levetid? Høres ut som en god deal.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Vi snakker MILLIONER her Lykkedragen!
  • 0
Ja,min feil. Blandet sigarer og bananer sammen. Men er det ikke egentlig det samme? Du vet..?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Hade fått de idiotene i IW til å FIKSE MW2!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!