Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Yepp her er jeg igjen med en av mine overtrøtte blogger :).

Klokken er ikke like mye som sist gang men jeg har vært veldig lenge oppe.
Hva har jeg gjort idag da?
Jeg sitter å ser på at vennina mi sover (Naawee). Det er veldig søtt :).
Men hva har jeg gjort på GameReactor i dag? Laget en ny anmeldelse -> http://www.gamereactor.no/medlemsanmeldelser/3568/

Dette blir ikke en blogg serie men jeg skriver denne tittelen når jeg har gjort noe spesielt å er overtrøtt :):).

Hva har The Alexander gjort nå?
Jeg har laget et PS3 kover til GameReactor The game (BIlde nederst) ;) Jeg har prøvd å stappe in de fleste, jeg tok ikke etter favoritter men etter de jeg fant via gjestebøker. Kos dere
Det er veldig noob da - Lenge leve Paint <3

Q
- Hva syntes dere om bildet :)
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Blir du virkelig overtrøtt?

Jeg sitter og leser til eksamen nå.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg er alltid oppe på denne tiden av døgnet,
så jeg er ikke det spor trøtt.

Flesteparten av tegningene og maleriene mine blir laget på natten.
Det er da jeg klarer å samle mest inspirasjon og få det ned på papir/lerret.

Jeg går som regel å legger meg når de andre skal stå opp for å rekke skole og jobb.
Og så ser jeg dem igjen rundt middagstider
(som da blir frokost for meg).

Utmerket døgnrytme med andre ord



Men så lenge det funker for meg og ingen klager, så ser jeg ikke hvorfor jeg skal endre det.

Ang. spørsmålet ditt:
Bildet er... vel... øh... hvor er jeg!?!
Er jeg ikke bra nok for en rolle i GR:TG?!

Nei, det var en spøk.
Det var kult.
Men jeg klarer ikke helt se for meg BE i et spill med 18+
  • 0
  • Solx
  • Solx
Alltid overtrøtt, trøtt eller passe trøt... litt mye nattakos (PS3)

A:
GR:The Game: Spill som videpspillanmelder
L. Do you know Death Gods love Apples?
  • 0
Hehehe....Kult cover.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Kult bilde!
  • 0
For dere som ikke ble med.. det var ikke plass til alle og jeg gikk bare igjennom gjestebøkerne
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Ganske så tøft egentlig, god job Lager du spillet så får du i allefal noen kjøp fra medlemmer her fra
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Tja, du kunne jo ha spurt før du tok å brukte bildene til folk (det går greit for min del)

Men coveret ble ganske så fint, selv om GR-logoen ble most ned til det ugjenskjennelige
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Jeg sitter å ser på at vennina mi sover (Naawee).

Ditt svin!
tulla..

A
Bildet var drit kult! Hvorfor?.. Fordi jeg er med
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Yay, du bruker profilbildet mitt
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Haha ho sovna på cam som var litt arti ^^

Ja jeg tok dere ^^
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Hvor er meg på coveret?
  • 0
Du er en av de skjulte agentene som kommer å pwner alle
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
The Alexander: Nice
  • 0
Heey, du ser avataren min tar collatteral headshot på F0xHunter og Faunvik

Tøft cover
Fem-stjerners medlem
  • 0
Savner meg på coveret...
Love will tear us apart.
  • 0
Crazy Sock Knocker : DU å fantomena er hemlige agenter som pwner alle
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
japp ^^
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Wahoo, jeg og DoGRoG står på hodet til Uvood, Gamerkiddo og Fattigmann! DET VAR FATTIG AV DEG, FATTIGMANN
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
haha xD

Jeg blir å lage et nytt bilde med flere folk og sånt så det er bare å kommentere i gjestebøker til folk så kanskje dere kan væremed
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Jeg er med i spillet!! De som spiller som meg får 8x health og evig ammo.
Nice blogg
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer The Alexander:
haha xD

Jeg blir å lage et nytt bilde med flere folk og sånt så det er bare å kommentere i gjestebøker til folk så kanskje dere kan væremed


Jeg tror jeg komenterer i din for å være sikker Og ikke kall meg sneaky/hemmelig agent. det mest sneaky jeg har gjort er å stjele Black hawks fra angriperbasen i BC2- Isla Inocentes
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Artig bilde.. Hei, der er jo jeg..thihi..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Jeg skulle så absolutt vært på coveret
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!