Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg og den spillavhenige vennen min satt og snakka på skolen, også plutselig spurte han meg om jeg hadde hørt om killing floor. "Hæ? killing floor? Hva er det?" Tenkte jeg. Jeg spurte mange av vennene mine om de hadde hørt om det... ingen av dem ante hva det var. Men kameraten min hadde sagt at det er enda bedre enn L4D2!!!! Så jeg søkte det opp på youtube. Og herregud det så jo helt fantastisk ut! Så neste dag ble jeg med den spillavhenige vennen min hjem og prøvde det; og det var jo søren meg like bra som det så ut!!

Det er rart da. At ingen andre enn han hadde hørt om det... selv ikke de mest hardcor gamerne av dem alle (Bortsett fra den spillavhenige da) hadde hørt om det. Det finnes sikkert mange andre superbra spill som jeg aldri har hørt om. Som mange andre heller ikke har hørt om. Og det er jo utrolig synd...

Også er det utrolig rart at det var så ekstremt få som faktisk hadde hørt om det; hm, pussig.

Bare for ordens skyld:
At killing floor er bedre enn L4D2 er kun et sitat fra min venn. Dette synspunktet behøver nødvendighvis ikke å ha noe med mitt synspukt å gjøre. Når dette er sagt slipper jeg forhåpentlig hvis å vokne opp med en haug med L4D fans over meg.

Men kom gjerne med deres meninger om Killing floor :D
  • 0
På Steam ser Killing Floor bare ut som et spill der du skal drepe stygge monstre med alt av våpen.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Bare prøv det. Hvis du samarbeider med venner er det utrolig gøy! Og det er ikke bare dreping av stygge monstre, man kommer vidre i banen i motsetning til zombie mod på cod5. I killing floor er det mulig å overleve etter en god del waves. Man holder ikke bare på til man dør. Og man kan kjøpe våpen etter hver wave, hos en våpen handler. Men stol på meg: Det blir noe helt annet hvis du spiller med folk som ikke vil samarbedie. Spill helst med noen du kjenner hvis du skal spille det.
  • 0
Litt samme som serious sam, dritt bra men finnes bare på steam så ingen som ikke er der ofte har hørt om
Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
  • 0
Serious sam, hva er det? xD Aldri hørt om...
  • 0
Killing Floor har da mange hørt om... har de ikke?

Hallo? Nei?

Folk nå tildags... vurderer å kjøpe det, men vil vite litt mer om konseptet før jeg går til endelig innkjøp
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Jeg spurte mange av vennene som er dagligdakse gamere om de hadde hørt om det, det hadde de ikke...
  • 0
Det skjønner jeg, det ble sikkert forbigått av L4D2
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Gah, jeg vil ha et zombie survival spill til PS3
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Var ikke killing floor en mod fra et eller annet spill i starten??
  • 0
Ikke på PS3 altså... Vell fucka yaa killa floor....
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Killing floor er awesome! Selv om mine ekstremt dumme Hvis-jeg-ikke-klarer-å-spille-spillet-er-det-kjempe-dårlig venner synes det suger!
Decyfered!
  • 0
Jeg hadde hørt om killing floor. Sikkert bare å snakke med F0xHunter så får du nok all info!
Nei men da så
  • 0
P-dude:

Det nærmeste du kommer zombie survival spill til PS3 er cod 5 zombie mod. Det er sånn passe fett men har bare fire baner; og tre av dem må du i tillegg kjøpe over nett. I tillegg er det ingen spesielle zombier som kommer, det er bare flere og flere som kommer, og de tåler mer. Jeg har også PS3, men jeg skaffer meg gaming pc for konf. penga, så da skal jeg få meg killing floor.

Lagt til 2010-05-09 22:19:
Og takk for alle kommentarer
  • 0
  • Ine
  • Ine
Aldri hørt om, dessverre
Riddle me this
  • 0
De aller fleste har ikke det xD
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!