Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Å jadda, 'Limited' Versjonen av det populære Japanske rytme-spillet "Hatsune Miku: Project DIVA" ble sikret. Og det var sannelig ikke lett å få tak i nei!

Dette lenge ettertraktede spillet kom sist år, og nå ble det sluppet ut i en budsjett-versjon. Om ikke det var nok, så gav de ut den begrensede versjonen på nytt også som kom sammen med en Nendroid Miku-figur. Akuratt nå, over en måned før den blir utgitt, har så mange personer forhåndsbestilt den at det er tomt før det er utgitt engang...

Etter en lang kamp gjennom endeløse mengder av Japanske import nettsider, fant jeg endelig en plass og bestille det. Det mest ironiske med det, var at det ble utsolgt rett etter jeg hadde bestilt derfra men... Det er som de sier: Den sterkeste rett!

Så nå er det bare til å vente noen få dager etter 24 Juni, og spillet er mitt. 615kr rett ut vinduet, men jeg kan fortsatt si at jeg ikke angrer kjøpet :D

Så nå er det bare å vente å se hva tollen kommer til å ta betalt for dette...
  • 0
  • Ine
  • Ine
Hmm, aldri hørt om Gratulerer, da ^^
Riddle me this
  • 0
Grattis
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Gratulerer da! Dette blir litt vel japanskt for meg, da! Sikkert sterke farger, som kunne drept en eplietiker (en med eplepsi) momentant! Haha, som sagt, for japansk for meg!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Liksom. Hva i helvete for et spill er det? Oo
Uansett, gratulerer!
Love will tear us apart.
  • 0
Gratulerer!
Hei.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!