LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      I det nyeste blogginnlegget mitt tar jeg for meg noe som F0xHunter hadde som tema i et av sine blogginnlegg.

      Tittelen er 'Indie Lead the Way' og den handler om The Humble Indie Bundle, et fantastisk initiativ/eksperiment fra en rekke uavhengige spillutviklere. De gjorde spillene sine tilgjengelig i en utrolig pakke som folk kunne selv bestemme prisen på. I tillegg gikk en andel av pengene til veldedighet. Pakken var kun tilgjengelig i én knapp uke, og på den tiden fikk de inn over én million dollar fra 138,811 individuelle donorer.

      I blogginnlegget mitt skriver jeg at de fleste store spillutviklere sikkert fråder rundt munnen av tanken på at de har tjent inn så mye penger for en pakke hjemmelagede mini-spill, når de selv bruker millioner på å produsere trippel-A titler og bare får en liten prosentdels overskudd etter alle regningene og investorene er betalt.

      Hva tror dere andre? Personlig tror jeg at det bare vil være sunt for spillindustriene å knytte litt tettere bånd med publikum på den måten indieutviklere har gjort det. Det er på tide vi betalende kundene ikke lenger blir behandlet som tyver og avskum av spillutgivere som overlesser produktene sine med kyskhetsbelter og DRM.

      Hvis dere klikker dere inn på bloggen min er der litt forskjellige linker, blant annet til The Humble Indie Bundle, litt mer informasjon om hva eksperimentet gikk ut på og en hel drøss youtubelinker til de ulike spillene som var med i indie-pakken.

      Old School Ray Gun
      /Adrian Berg / Undersått / Gamereactor Norge
      • 0
      WTF!!? Oja! Snakker du om Indy Mogul? Nei... ikke det nei... jEG ER FORVIRRET! fØRST SÅ TRODDE JEG AT DU SNAKKET OM DE SOM LAGDE mACHINARIUM! oG SÅ TROR JEG DU SNAKKER OM iNDY mOGUL! eR POKKER FORVIRRA... Ooops, caps
      Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
      • 0
      Innteresant blogg, er enig i det du sier, selv om jeg selv ikke har lagt noe særlig merke til det. Synd jeg glemte å kjøpe pakken, det var et godt tiltak det hadde vært fint å ta del i.
      Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
      • 0
      @ Track Death: Dette er det jeg snakker om ;)

      http://www.wolfire.com/humble

      Flere uavhengige spillutviklere, inkludert de som lagde Machinarium, samlet spillene sine til en indie-spill pakke som de lot publikum selv bestemme prisen på. Poengent med bloggen er at de kun solgte pakken i én uke, og likevel tjente de inn over én million dollar. De fleste store spillutgivere/utviklere kan bare drømme om så stor fortjeneste på så kort tid, med så lite penger investert i selve spillutviklingen.

      Hvis du klikker deg videre til bloggen min har jeg lagt til trailere for alle spillene som The Humble Indie Bundle inneholdt.
      /Adrian Berg / Undersått / Gamereactor Norge
      • 0
      Åja! SKjønner! Nå forstår jeg! Beklager, men jeg var trøtt, og så ble jeg litt forvirret da jeg så bildet.
      Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!