Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Forhåndsbestile på Game, de ringte å sa at jeg kan komme å hente d imåren Så det skal jeg
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Arrgh. Faren min ville ikke bestille et spill til for meg. Han mente jeg måtte spare...

Han mente også at det er såpass kort siden sist jeg kjøpte et spill. Det var God of War III for en måned siden!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
De som bestilte det på platekompaniet fikk det i dag, jeg kjenner hvertfall en som fikk det i dag... det var Xbox 360 versjonen da...
"Wake me, when you need me"
  • 0
Misunnelig jeg nå, RDR ser sykt fett ut!
CDON er en veldig god nettside
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Jeg får min versjon i morra (fredag 21. mai). Får special edition for 399kr.
Kålroten
  • 0
Fikk det også idag!!!

CDON FTW!
Decyfered!
  • 0
jompa26: jeg har forhondsbestillt på platekompaniet. fikk en mail igår om at spillet var sendt.
  • 0
Bedre enn Saints Row 2?.... Nååååååja... Det får vi nå se på...

Har forhåndsbestilt det, så jeg får det om ikke så alt for lenge.
Imens spiller jeg igjennom Brütal Legend én gang til.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Mega god kvalitet på bildet!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Monotone:var det på ps3 eller xbox?

ikki-kun:Brutal legend er rått.FUCKKING AWESOME.

Lagt til 2010-05-20 22:48:
jeg bestilte på platekompaniet og jeg fikk denne meldingen.



Grunnet produksjonsproblemer hos Take 2/Rockstar har Red Dead Redemption til Playstation 3 dessverre blitt forsinket fra leverandør. Dette er et problem som vil gjelde for hele det nordiske markedet. Varen vil tidligst kunne bli sendt fra vårt lager fredag 21. mai.

Beklager den ekstra ventetiden dette medfører.
Mvh
Platekompaniet Fjernhandel
Akersbakken 10
0172 Oslo
http://www.platekompaniet.no
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
fikk det fra platekompaniet i dag på 360 og som jeg i sa i min tidligere blogg. årets spill
  • 0
Er førstespillet bra?
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Er førstespillet bra?

Nei.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Hvorfor tror du at fordi man bestilte fra Eks. Platekompaniet man ikke får det før på lørdag?
Jeg fikk det fra platekompaniet tidlig i dag!
  • 0
Hvem djevel valgte å la deg komme til verden?
Carpe Noctem
  • 0
Har lyst på det men jeg har ingen penger
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Du har litt å kose deg med her ja fantomena. Spillet rocker og det beste som har kommet ut i denne sjangeren. Nå krysser jeg fingre for at spillet også lanseres til PC noe jeg er bra sikker på at det blir

Kos deg med Red Dead Redemption fantomena
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ble sendt fra Gamezone idag Er jeg heldig har jeg det i morgen, men har mine tvil om det Var det ikke nok med transportstreik, så er det faen meg askeproblemet her i nord!!! Uflaks så det holder ja
  • 0
Men hvorfor er det 18 - årsgrense? Blod? Banning?
  • 0
TZG: Blod, Banning, Drugs, Horer, Decapitations osv osv
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!