Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Enro
  • Enro
jonaskram: Nettopp! Du har seiret der hvor Eva feilet (haha det rimte).

Likte du ikke Hollywood idéen min?
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Oooooh! Sweet. MGS3 referanse! Me likes!

Ang. Hollywoodidéen din, så var det en god idé, men jeg tror ikke historien min er SÅ spennende xP
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Tror nok jeg ville gjort noe av det samme om jeg hadde kommet i samme situasjon (yeah right). Veldig godt/riktig valg, og hvis det var noen som gjorde noe som helst "feil/galt" i den historien, vil jeg si det var jenta som på en måte ga en kar falske forhåpninger eller nærmest forventet at du skulle "ta" en annen manns dame (i hvert fall slik det virket i bloggen).
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
  • Enro
  • Enro
Naturligvis. Tror du at Titanic, Pearl Harbour, Twilight og alle de andre drama/romance filmene er populære fordi de er spennende?
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Petrol: Jo, men samtidig så skal vi ikke legge skylden på henne heller.

Enro: Umm... Det er jo spennende å se hvordan de finner hverandre og hva som vil møte dem? Historien min er ikke "spennende" nok.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
  • ES
  • ES
Eh, du fikk henne faktisk til å bli utro til slutt da, tror ikke duden hadde likt det kysset. Fail.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Den rodde du deg ut av imponerede bra
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
ES: But you can't blame ME for that one at least.

Luffie: Håper det oO
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
  • ES
  • ES
"Jeg ble sjuk i to uker etter naschet, men har prøvd ved flere anledninger å møte denne jenta fordi jeg tenkte at typen ikke trengte å få vite noe som helst. Da vi til slutt endelig møttes igjen, hygget vi oss. Det var koselig å møte henne, og kvelden ble ganske vellykket om jeg må si det selv. Så vellykket at hun til slutt kysset meg."

Du prøvde virkelig å få møte henne, og du tenkte typen hennes ikke måtte få vite noe som helst... Du la jo på en måte veldig opp til det selv, og det er feil å tilbringe en kveld sammen med ei jente som har kjæreste, og du har andre hensikter enn å kun være venn. Men jeg skal ikke være moralpoliti, men du ber om å bli kalt moralsk, fordi du ikke dro det lenger.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Jeg bekjente at jeg hadde "skumle hensikter" ja. Og in hindsight, så kan du vel si at jeg la opp til det. Men det var fortsatt hun som tok kysset, og selv om jeg hadde andre hensikter i starten, så gjorde vi ingenting annet enn å være venner. Helt opp til kysset altså.

Men jo, jeg ser poenget ditt, and I stand corrected
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Hvis hun virkelig er så interessert i deg, bør hun gjøre det slutt med typen sin på en ordentlig måte og bli sammen med deg. Nytter ikke å forsøke å være sammen med to stk. på samme tid, eller være sammen med en du egentlig ikke er forelska i..

Hadde nok gjort det samme i den situasjonen, håper jeg da. Vil ikke lage helt Hotel Cæsar heller.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Aha, så det var sånn det hang sammen.
På MSN så sa du at det var ei jente som "savna" deg.
Må si at du tok dette bra altså.
Skulle ønske jeg var like utadvent. Oh well.
"Strike the epic with your fail!"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!