Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Må innrømme at det kjentes godt for meg å bla i det ferdige magasinet. Juni-utgaven av Gamereactor er det første bladet jeg lager for Gamereactor, og følelsen av å holde det ferdige magasinet i hånda, kan best beskrives som en milepæl.

Jeg får daglig henvendelser fra butikker som ønsker å ta inn bladet vårt, og legger merke til hvor stor etterspørselen er. Kult å jobbe med et produkt som er så populært, og muligheten til å jobbe med spillformidling kjennes mer som hobby enn arbeid.

Har lyst å takke alle i redaksjonen for fantastisk innsats, og dere lesere for alle bidragene her på siden.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Gratulerer med det første bladet

Men hvilket er "ditt"? Det ble vel ikke så mye innhold at dere ikke fikk plass i et blad?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Gratulerer med ditt første blad

Morsomt om bladet en eller annen gang har fått et eget E3 billag.
  • 0
Takk for et kjempebra magasin.

Du har klart å ta over roret i Gamereactor smertefritt og holdt oss på rett kjøl. Jeg ser frem til et fortsatt godt samarbeide.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer, Kristian!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Gratulerer! Hentet de to bladene du viser på bildet på tirsdag, og vil si at begge to var veldig gode. Ser ikke akkurat ut som den berømmelige GR-skuta er på vei ned i dypet.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Gleder meg til jeg får tak i Mai og Juni utgaven, da skal det leses.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gamereactor burde ha en tv reklame:
Gamereactor. Because your worth it
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Ja, bladet har blitt bra. Benyttet over en time med å lese igjennom alle artiklene og anmeldelsene dere har lagt inn i magasinet deres og likte det veldig godt.

De 5 siste månedene har vært min start med å lese i deres magasin. Og magasinet deres har vært en god lesestund for meg og mine kjedelige bussturer. Jeg setter pris på at dere bringer ut ett trykket magasin istedet for ett nettbasert nyhetsside.

Og det jeg har å si er: Fortsett med det gode arbeidet!
  • 0
Henta det nettopp!! Bra blad! Likte spesielt Hot Pursuit artikkelen
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Henta begge bladene her om dagen på Spaceworld, siden har jeg sett det på Elkjøp både i Elverum og Hamar i tillegg til på en rekke andre butikker. Det er ikke tvil om at bladet deres er populært! Keep up the good work
Fem-stjerners medlem
  • 0
Bare godta flere butikker, men ikke så mange at det går ut over min(Gamestop City Syd)
Gratulerer med ditt første blad, var akkurat å henta det på butikken, og skal lese det litt senere.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Apropos bladet... Har ikke sett det i noen butikker på Ski Storsenter siden Februar nummeret. Betjeningen sier bare "...det er ikke her nå."
Kålroten
  • 0
Gratulerer Kristian! Kan ikke vente til jeg selv får fingrene mine i magasinet tidligst i morgen
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Gleder meg til å lese det. At det holder GR-standard vil jeg absolutt tro.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Hæ? Ditt første? Synst du har vert her i evigheter allerede jeg.

Men du var vel med på å lage mai-nummeret? JC stakk jo 1. april eller noe sånt, gjorde han ikke? Og du står jo oppskrevet som sjefredaktør i mai-nummeret også...
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Gratz with first magazine
  • 0
  • Play
  • Play
Gratulerer med ditt første Koste meg lenge med det i går!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!