Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger
A to the H
Moderator
A to the H
Nå skal jeg få det helt perfekt fremover. Jeg kommer til å få besøk av min gode venn, Mathias, som går under navnet DoGRoG på Gr. Han skal overnatte fra i morgen til søndag. Det skal bli kjempekoslig, og jeg regner med at vi kommer til å hygge oss med Microsoft og Sonys vidundermaskiner, PS3 og Xbox.
Vi har planer om å dra på kino osv. Det skal også bli koslig.

Jeg har også blitt forelsket... Jeg har definitivt blitt forelsket i en jente, jeg har kjent i 2 år. Det var bare småvenneaktig mellom oss, men så plutselig falt jeg for henne her om dagen. Jeg tror virkelig at jeg kommer til å fortsette å like jenta.

Jeg har i tillegg sommerferie, som alle andre elever. Så det skal bli koslig å tilbringe mye tid med DoGRoG, jenta og JTB. Dette er hva sommerferien skal bestå av.

Jeg skal i tillegg 2 uker til USA i august. Jeg skal først til Orlando i Florida, også videre til Tampa, der vi skal ha mange ablegøyer med attraksjoner på den berømte fornøyelsesparken ''Bush's Gardens''. Vi skal så til Fort Lauderdale, for å hilse på noen kjenninger i familien. Dette skal bli maks chill. Og livet kommer til å gå helt plettfritt.

Jeg skal i tillegg på vidregående til høsten. Grunnskolen er forbi, og ''lille'' meg skal inn på idrettslinjen på den lokale vidregående skolen, Frogn. Gleder meg til nytt miljø, nye venner og absolutt fler muligheter : D

Jeg snakker nå med min store forelskelse, og håper at hun mener det samme om meg. Jeg har fått mange gode signaler om at hun liker meg, og tror det kan bli noe imellom oss. Jeg har kanskje møtt bare en sommerflørt? Men jeg kommer alltid seirende ut, dette er mitt pågangsmot som vil bistå meg, i tilfelle det ikke blir mer enn en sommerflørt eller bare et vennskap :D

AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
A to the H
Moderator
A to the H
Takk

AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Missing Avatar
DarkSidedGamer
Du er heldig som får dra til USA, har alltid hatt lyst til å dra dit. Men jeg har flyskrekk så litt vanskelig x) Good luck with the girl

Noral
Noral
Send henne link til denne bloggen. Det gjør nok susen.

Skulle ønske jeg hadde dratt til USA i år jeg og, men der er MIN kjærlighet for øyeblikket. .. .. ...

Btw - Du/dere får si ifra når dere skal spille online på en av maskinene og i hvilke spill. Så kan det nok hende det blir unnagjort noen matcher.

I'm not just sure, I'm HIV positive!
DoGRoG
DoGRoG
Fint at du er forelska i meg, men dessverre kan jeg ikke si det samme til deg...

Skal USA overnatte hos deg i 3 døgn! Ahh! Heldige deg ass!

Du skal til Jenta i August og greier? Tja, sikkert gøy det!

Vent... nå gikk alt i surr her...

Trolololol, spøkte. Er nok hos deg rundt 17.00 eller 18.00

kvidogbleg
kvidogbleg
Åja, henne ja...

"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
The xbox 360 guy
The xbox 360 guy
Høres gøy ut, tipper dere skal game hele natten også

Jeg håper alt går vel med deg og jenta

Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
shotgunrain12
shotgunrain12
Hadde fint i Usa!

Lykke til med jenta!

Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
fattigmann
fattigmann
Nais ferieplaner. Skal til Spania om ikke så altfor lenge jeg, og den årlige fisketuren våres, blir vel 7'ende året elns nå. Det er digg.

Good Luck Have Fun

Fem-stjerners medlem
A to the H
Moderator
A to the H
Takk for kommentarer

Missing Avatar
Track Death
Denne bloggen var annerledes! Du bekker litt fra den klassiske "rett på sak"-bloggen, og skriver heller noe personlig om det som foregår rundt deg! En glede å lese!

Jeg vil ønske deg lykke til på videregående, og jeg håper du får lykke hos jenta

Kos deg med DoGRoG!

Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
Missing Avatar
Swanton
Ha ha, ut i fra tittelen tolket jeg det som at du var in love med DoGRoG og USA xD

Ja ja, kos deg i USA og med jenta. Love is a wonderful feeling^^

"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
A to the H
Moderator
A to the H
Swanton: Haha Takk

Track: Takk for hyggelig kommentar. Skal få besøk av jenta på tirsdag neste uke, også skal vi møtes flere ganger uken etter

Missing Avatar
Ursa Minora
Høres ut som om du får en fin ferie, men du skriver "Har/skal i tillegg" veldig mange ganger i bloggen. Prøv å varier dette litt mer.

Missing Avatar
coolandcalm
Heldig du A to the H, jeg skal være i tromsø hele ferien..... kjedelig, intill min gode venn Venom/Alex kommer på besøk ;)

Lykke til med jenta di

Missing Avatar
matsb96
God ferie!
Var selv i USA og Orlando for ca 2 måneder siden, anbefaler sterkt en tur til Universal Studios! En herlig temapark, som de fleste burde oppleve

Lykke til med jenta også!
Liker ei jente jeg og, og hun liker meg. Så blir nok ei kjæreste på meg også

Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
A to the H
Moderator
A to the H
Gravkorset: Life is worth dying for!

mats: Good luck!

Venom140
Venom140
Må du ikke ta jente di for hardt ... eller DoGRoG

*MacGyver Theme*
VVolf
VVolf
USA høres bra ut og jenter er alltid bra! Det samme med DoGRoG.

Sommeren min blir nok ikke så bra. Ikke noe USA og ingen DoGRoG, men har da en kjæreste!

Første året noen gang jeg virkelig kunne klart meg uten sommerferie. Etter jeg byttet skole har jeg blitt skikkelig glad i den nye skolen, snille lærere, gode venner, kjæreste der og...

Skal til Horten for å skate med noen venner 1000000 ganger i år da. Er der vanligvis mange ganger i måneden, de har en ganske fin skatepark der.

There is no directions on a sphere where everythong is middle.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!