Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Venom140, super snill, mega kul og har en tendens til å lage listedowns. Hva mer kan man si? Masse!

Navnet hans "Venom140", er kult nok, hadde vært bedre uten tall er min mening, men det er likevel kult og lett å huske. "Venom", i seg selv er et MEGA kult navn, og selv med "140", bak er det et kult navn.

Avataren hans, MacGyver er kul og symboliserer han på en god måte. Jeg er ikke helt sikker på om han er i stand til å gjøre like syke ting med gaffa-tape som MacGyver, men jeg er neimen ikke sikker.

Han er super snill og mega kul og som både meg og Permonter tilber han A to the H. Han er en veldig god anmelder og Agent Venom bloggserien hans er et mesterverk. Denne fyren her fortjener kake... Hele kaka! 5/5!

/VVolf
There is no directions on a sphere where everythong is middle.
  • 0
Hvem er Venom140?
Love will tear us apart.
  • 0
Hvor er kaken min
*MacGyver Theme*
  • 0
The cake is a lie.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
OMG
*MacGyver Theme*
  • 0
trodde vi hadde lært at slike blogger er helt *flushhhhhhh*

men stakkars venom, får ikke kake xD
  • 0
Venom er drit kul han da!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
*MacGyver Theme*
  • 0
wtf er det med alle dere å være så gay'e? Dere skriver om hvor mye dere liker en annen fyr. It makes me sick!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Enig med Noral, dette blir for sukkersøtt. Æsj.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Trenger vel ikke akkurat et geni til for å se at folk skriver slikt i håp om at andre skal skrive det samme, bare om dem (I scratch your back, you scratch mine, liksom), slik at de kan få tilfredstilt de bisarre anerkjennelse-lystene sine. Trist, egentlig.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Du sier noe der Skreifiskaren :/

Men er jo vårt valg å lese disse kjærlighetserklæringene, så vi har vel egentlig ingenting vi skulle ha sagt?
  • 0
Jeg savner tiden da liste-blogger var på topp, og ikke sånne anmeldelser av brukere vi har nå.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Samme for meg... mest siden jeg er kanskje den mest blogget om

Jeg har INGEN planer å skrive sånne her anmeldelser. Jeg vil heller skrive midt i en blogg : Og VVolf er kul
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg leser ikke slike, jeg bare ser hvem som har skrevet den; /target<user>_/castskill:autogay

Så kommenterer jeg noe om hvor trist og homoseksuellt det er å hedre en bruker. Send personen en PM i stedet.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
The cake is a lie!!

Men seriøst, det at DoGRoG anmelder folk på tull er greit, men når man bare sitter og skriver hvor fantastisk en annen bruker er, så blir det bare litt feil. Det virker nesten som om du tilber denne karen jo!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg sier bare The Cake is a Lie, Venom is not ;)
  • 0
ALL HAIL VENOM
*MacGyver Theme*
  • 0
I'd Rather Hail a Cow
  • 0
I'd Rather Hail a Cow

Men da blir jo stakkars moses så lei seg, så knuser han de fine steintavlene sine.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Litago kua er min Gud.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Til alle dere som synes det er homoseksuellt og skrive sånnt, så må jeg si at dere kunne lest bedre. Alle disse har selv bedt meg om å kakeraktere dem. Jeg har sagt at jeg kakerakterer bruker og andre ting, bare ikke spill og filmer. Så dere mener at hvis dere hadde spurt meg om å kakeraktere akkuratt dere, så hadde vært homoseksuellt?

Kaka uteble fordi jeg ikke fikk den med. Jeg prøvde, men det ble noe feil, jeg beklager for dette Venom.

Lagt til 2010-07-01 20:54:
Skreifiskaren: Så nå synes du det er homoseksuellt å kakeraktere? Du har selv bedt meg om å kakeraktere meg selv, så det virker som om du egentlig bare henger deg på fordi andre sa det var det. Kan du ikke ha din egen mening?
There is no directions on a sphere where everythong is middle.
  • 0
Skreifiskaren: Så nå synes du det er homoseksuellt å kakeraktere? Du har selv bedt meg om å kakeraktere meg selv, så det virker som om du egentlig bare henger deg på fordi andre sa det var det. Kan du ikke ha din egen mening?
1. Jeg sa ikke det var homoseksuelt, jeg sa det var trist. HOHOHO
2. Den andre kommentaren min var en indirekte oppfordring om å være litt original, gud forby. Står fortsatt ved den, og det er veldig skuffende at du ikke har fulgt den opp. Har aldri sagt at jeg støtter denne overveldende idiotiske trenden.

Min mening er at kuer er fine dyr, og det har den alltid vært. Ikke kom med falske anklager. Det er bare at jeg ikke er noen disippel - det strider mot mine verdier.

Til alle dere som synes det er homoseksuellt og skrive sånnt, så må jeg si at dere kunne lest bedre. Alle disse har selv bedt meg om å kakeraktere dem.K, det er ikke homofilt, det er horeri.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Kake på plass

Hva har folk mot homosexuelitet.

!

Det er ikke farlig å være homo (Er hetro selv) men jeg kjenner mange bi-file, lesper og homser. Spiller MW2 med en homse ! og Onkelen min er homse så jeg har full respekt for homser !
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg og. Er også hetro, men har det egentlig noe å si? Forresten trodde jeg lesbe ble skrevet med b, gjør det ikke? :k
There is no directions on a sphere where everythong is middle.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!