Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For to dager siden kunne jeg presentere en kjent spillfigur som hadde tatt turen til Snåsa. Hugo dukket opp og skal bli med på årets Steinkjermartna hvor det er forventet over 80 000 besøkende. Det kommer til å bli meget moro og jeg gleder meg som et lite barn til å representere Gamereactor sammen med Kristoffer Røset (fotograf) og ikke minst gjengen i fra Wonderland Events.

I dag har vi fått nok et storfint besøk og denne gangen er det ingen ringere enn Josefine som har dukket opp. Silje fikk på seg drakta og presenterte Josefine på en kjempefin måte synes jeg. Hun har spilt alle Josefine-spillene som har blitt lansert og hun snakket faktisk med samme stemme som Josefine og gjorde de samme tingene og det var moro.

12. - 14. august arrangeres altså Steinkjermartnan og jeg blir da stående i vårt spilltelt sammen med NTE og NTE Expert veldig sentralt i martnasgatene. Dette blir kongebra!

Skal dere forresten på noe lignende i sommer?

Nedenfor ser dere Silje i Josefine-drakta som faktisk passet henne veldig godt.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ser bra ut! Konge at du promoterer Gamereactor, regner med du får en del oppmerksomhet der ;)

Lykke til!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Hehe
*MacGyver Theme*
  • 0
Hvor er sackboy da?
Kult med alle draktene du har skaffet
Hvem skal gå med di?
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Josefine Hehe Lillesøstra mi hadde 2 Josefine spill. En jeg ikek husker hva heter og den andre het Josefine på skolen.
  • 0
Neste gang så får du gro en skikkelig trønderbart og skafffe deg en super mario drakt!
  • 0
Mener jeg hadde et Josefine og venner spill... Laget historier i ett sett
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hun var enda rarere! XD
  • 0
Haha. Nice
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Både Hugo OG Josefine! Mine første spillhelter!

Om du finner et Kid Icarus-kostyme med fungerende vinger så melder jeg meg gladelig til å kle meg ut!
  • 0
Okay nok barehelter nå... Finn fram Master Chief!
  • 0
Hadde jeg fått Master Chief-drakten hadde vi selvsagt hatt med denne også

Har flere drakter på lur og som kommer oppover til Snåsa for Steinkjermartnan
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Skal på landsleir med speideren, men har mer lyst til og dra til Steinkjermartna.

Folk i drakter freeker meg ut
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Dette bringer frem gode minner fra barndommen. Jeg tror jeg har grått til meg samtlige Josefine spill.

Tror jeg må ta med meg gamingbula mi, og flytte til Snåsa, så jeg får være med på alle de flotte tingene du stiller istand, Bernt Erik!
  • 0
Hehe - Josefine er en kjent spillfigur som selv her i huset har blitt flittig spilt

Jeg er også veldig imponert over Josefine-spillene som faktisk er meget gode barnespill som jeg har med meg når jeg holder foredrag på skoler og barnehager. For spillene er geniale og passer godt barn opp til barneskolen.

Du er hjertelig velkommen til Snåsa Calaera. Ta med deg gubben og kom flyttende, så kan dere få bli en del av det Har mange andre ideer på gang også som jeg vet vil bli veldig populære

tradetown - ikke umulig at Super Mario også dukker opp
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Om Rachet (Ratchet and Clank) kommer så kler jeg meg ut som det
*MacGyver Theme*
  • 0
...Eller Vaultboy-kostyme! Komplett med egen Pip-Boy! Også en liten Fatman i bakhånd!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!