Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sitter nå i Granada, nesten førti grader i skyggen og jeg føler at det ikke bør være noe varmere enn dette. I går var jeg i Valencia og tok bilder på havna. Glemte å ta bilder fra den 14 timer lange bussturen fra Valencia til Granada. Beklager den dårlige bildekvaliteten, men jeg tok ikke sjansen på å ta med speilreflekskameraet hit grunnet tiggerkoner med lange fingrer. bildene er tatt med et Cannon PowerShot A470, 7.1 Megapixler.
  • 0
Fine bilder!

Likte det siste bildet VELDIG godt!

Lagt til 2010-07-02 18:20:
... Og det første!!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Meget stilige bilder Uras Minora
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har hus en times kjøring fra Valencia, er der nå, nettopp vært i Barcelona ;D
Die in Pain, Rest in Peace
  • 0
digga alle unntatt bilde 3, refleksjonen ødela det

men fortsett for all del, morsomme bilder
  • 0
Barcelona tror jeg er favorittbyen min. På verdensbasis, foruten om hjembyen da, såklart!
  • 0
SE der er jo kjekkasen på bilde 3

Men VELDIG fine bilder
*MacGyver Theme*
  • 0
Okay, det første bildet var direkte dritfint ^^
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Veldig fine bilder, jeg liker den fontena og siste bildet. Er også enig med Jonas, det første bildet er meget fint ^^
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!