Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

vel siden jeg og pappa skulle til byen så dro vi til tønsberg og der er vi veldig skjelden for vi bleier og dra til horten men så dro vi til elkjø først og da kjøpte vi et bra høytaler system med 5 hytalere og en veeeldig bra bass kasse og ikke nokk med det jeg trengte en trådløs usb kort så kjøpte vi det og jeg er ikke ferdig så dro vi til farmanstrede og så litt rundt så kjøte vi sony ericcson x10 mini pro ok jeg vet nå ble jeg stempla bortskjemt men jeg hadde burstapenger pluss at jeg trengte en ny telefon og jeg hadde ikke høyalere til pc og trådløs usb trengte jeg får og ha internett på pc uten kabel er veldig fornyd så neste stop er vi skal til svergie og da har jeg KANSJE kjøpe meg moster hunter tri eller softgun

Lagt til 2010-07-04 15:27:
edit kan henne at jeg kansje kjøpe pc heller anbefalning uten skyting osv har gått lei
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Gratulerer. Håper du blir fornøyd med telefonen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
yupp drit bra telefon ;)
  • 0
Si ifra når MH3 er i hus
  • 0
skal det;)
  • 0
Fin tlf, ville heller skaffet meg Vivaz med QWERTY tastatur eller den nice store Xperiaen

Kjøp heller softgun!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Tønsberg FTW! Du er jaggu heldig Kos deg videre
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
hadde den store xperiaen... ikke spesielt fornøyd med den, minien ser mye bedre ut, men happy med iphonen min og iphone 4 skal has
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Nice, hvordan høyttalere kjøpte du?

Skal ha med ny mobil jeg også snart, men blir nok en htc Desire da tror jeg
Fem-stjerners medlem
  • 0
Jeg liker at du har kjøpt Red Dead Redemtion xD
*MacGyver Theme*
  • 0
Har du hørt om noe som heter punktsetting? Utrolig slitsomt å lese.

Greit hvis du har dysleksi, men det må da være mulig å sette punktum en gang i blant..

Btw, grattis med mobilen.
  • 0
Gratulerer med ny PC og høytalere!
  • 0
Tønsberg!
  • 0
Grattis!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Slutt å blogge.
Nei men da så
  • 0
bEICHMANN :
FYFAEN DU E FREKK !
*MacGyver Theme*
  • 0
bEICHMANN: Slutt å kommentere. Lukk brukeren din. Er bare jævlig irritiert på deg. Må bare si det!

Lagt til 2010-07-04 20:40:
Ehm... bæsjmann
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
bEICHMANN: Siden du vet du har noe imot Alebre, så slutt å lese bloggene hans og slikt da. Herregud, hvor vanskelig er det....
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Vedder på at det at du skulle til Tønsberg var bedre enn telefonen. Heheheee
  • 0
Yeah!

Mobbering!!

bEICHMANN:

Hvorfor går du i det hele tatt inn på bloggene til folk når alt du skal gjøre er å kommentere "slutt å blogge"... ?

Bare la vær å gå inn på den! Logg av pc´en din, og gå ut!!
  • 0
Gratulerer med ny mobil, men skal du kanskje kjøpe deg en PC? og hva skal den brukes til?

Jeg fikk meldingen din fra PSN. Jeg syns/tror Plus er verdt 400 kr på ett år. Og hvis du kjøper et helt år, får du med Little Big Planet
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Lol, bEICHMANN. Slutt å eksistere. Vel, kanskje ikke. Men prøv å slutte med slike ting, kplz?

Uansett, gratulerer med ny telefon. Håper du er fornøyd med den
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ro dere ned litt så skal jeg forklare deg hvorfor jeg sa at alebre skulle slutte å blogge.

på den tiden alebre har vært på GR har han produsert intet mindre enn nesten 60 blogger. Veldig mange av disse kunne han skrevet i my live feed eller på forumene. Ta for eksempel bloggen HVORDAN ER DET MULIG? http://www.gamereactor.no/blog/alebre/23712/#comments . Dette hører så avgjort hjemme på forumet. Selvom han har dysleksi er han ikke dum og da er ikke dysleksi en unnskyldning for at han spammer ned bloggsektoren på forsiden med forumsnakk/historier.
Eller ta den nyeste bloggen hans der jeg faktisk ba ham slutte å blogge. Hvorfor skrive en blogg om at han har kjøpt masse greier. Han kunne kortet det litt ned og det ville passet perfekt i my live feed.

eller bloggen call of duty black ops? http://www.gamereactor.no/blog/alebre/23736/#comments . Dette er også forumsnakk. og når han spyr ut dritt som dette som blogger istedenfor på my live feed eller forumet da ber jeg han stoppe å blogge.

Til en annen gang kan enkelte av dere prøve å holde dere litt mer sakelige og diskutere selve saken isteden for å gå inn på personangrep. Selv innser jeg nå at jeg kanskje burde formulert meg litt annderledes og utdype litt mer. Hvis GR skal være et community så må det kunne gå an å uttale seg negativt om andre (på en sakelig måte) uten at alle skal klikke helt. m'key?
Nei men da så
  • 0
Bare fordi du trenger det, så gjør det deg ikke mindre bortskjemt...
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Må si jeg støtter bEICHMANN her.

Syns du kunne spart deg med enkelte av bloggene. Noen av de er totalt uinteressante og står bare mye piss i de. Mange av bloggene dine kunne passet inn som et forum innlegg eller som beichmann sa, livefeed.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!