Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mange leste sikkert og vet sikkert at for over 1 uke siden bestemte jeg meg for å utvikle mitt første spill. Også kalt spillprosjekt. Etter mange dager men søking på nett som kan hjelpe meg med spillet mitt, nedlasting av programmer jeg trenger osv er alt klart.

Jeg bruker disse programmene for å lage spillet:

Nivå/level/omgivelses design: Autodesk Maya 2010, Softimage 2010 og Unity 3D 2.6.

Karakter og generelt modellering: Autodesk Maya 2010 og Softimage 2010.

Grafisk, artwork, grafikk og teksturering: Adobe Photoshop CS4 Extended.

Animasjoner: Autodesk Maya 2010 og Autodesk Softimage 2010.

Lyd og musikk: WavePad Sound Editor.

Så jeg er altså virkelig glad for at jeg har alle programmene jeg trenger nå. I tillegg øver jeg meg enda på å bruke alle de forskjellige programmene og programmerings språket C++ (også kalt C#).

Jeg vil ikke si om hva spillet blir å hete, om det blir i 2D/3D heller osv. Men tiden vil vise.
  • 0
Bernt Erik: The Game
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Hvor kommer det til å bli tiljengelig tror du?

Og Lykke til
  • 0
Eplemos: Hvem vet hva jeg vil bli å lage

RyoSnake: Jeg skal prøve å få det på flest plattformer som mulig. Bare plattformen greier å kjøre spillet Men førsteprioriteten er PC
  • 0
Siden du er ny med spill og programering syntes jeg at du burde begynne med 2D.
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Dette blir virkelig spennende! Gleder meg til å høre mer fra dette prosjektet Lykke til, kompis!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Plattform Spill . Du må legge spillet ut på en nettside sånn at jeg har noe å spille
*MacGyver Theme*
  • 0
Begynn med 2d på Pc. Det er enklest.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
DU må lage ett spill av Bernt erik og familien. Noen sånt som the simpsons
Lykke til!
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Ønsker deg så mye lykke til på dette prosjektet ditt at ørene mine byttter plass (det gir mer mening for mine ører...). Har aldri prøvd noe lignende selv (å lage spill altså), men jeg går ut i fra at det vil kreve en del innsats. Håper du blir fornøyd, og jeg håper også at du lager en ny blogg når du er ferdig

Eplemos: Vits i å skrive The Game?! Jeg tapte...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
ute enda eller mayne
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!