Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

iterer meg selv fra en bruker somjeg ikke husker hva het her på forumet (kan være Dead Gamer):

Jenter er kompliserte... But still we like` em!
  • 0
du kunne like greit sakt.. skal du bli med inn i heisen så jeg kan spruet deg i fleisen...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Tror nok ikke det nødvendigvis var det at du ikke hadde dusjet på 4 dager, men heeeeeey! Hvor gammel er du? I alle fall over pubertetsalderen, og DA skal man dusje hver dag med mindre man leker Lars Monsen og drar på skogstur!
  • 0
fantomena: Nei det var nok ikke meg som kom på det utrykket, men er helt enig i utrykket

EDIT: Eller tror kanskje jeg misforsto det du sa eller noe, mente du at du siterer meg eller er irritert på meg eller noe?
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Dead Gamer: Han mente selvfølgelig siterer, han glemte bare en s
  • 0
Å spørre om folk er lette på tråden første gang du møter dem, virker som en dårlig spøk eller noe.
Det er jo som regel lettere å bli kjent med folk via jobb og skole osv.

MEN, jeg lo litt for meg selv når jeg tenkte på hvor userriøs denne bloggen var!
Kålroten
  • 0
Som fantomena sier det; Jenter er kompliserte... But still we like` em!

...nettopp og man skal ikke gi opp for før eller siden så klikker man godt sammen med en jente
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Call me ;*

Kanskje vi kan sitte å fjærte ilag ;*

Jeg lukte Trololololololol Her
*MacGyver Theme*
  • 0
Kan ikke si mer enn at jeg er enig med blyantkvesser
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
ITT gamers gettin' trolled
Fem-stjerners medlem
  • 0
Rart det tok så lang tid før folk skjønte at dette er trolling.
Eller så har bare de som er tjukke i huet kommentert først.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Noral: Så du tror alle vi tok det veldig seriøst? Haha, lukta jo tull og ironi lange veier..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Noral:

No shit!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Du skal bruke velrenomerte sjekketriks.. eller oppsøke plasser hvor tilnærmet alt fungerer.
Eksempelvis Riddu Riddu. www.riddu.com

Der fikk jeg høre en sjekkereplikk utenom det vanlige:

"ååH! du e så deilig, sjå kordan rævva di vugge når du går, æ sku ha gjerne trøkka kQken oppi der!!"

Funker ikke det er det bare å mase, det funker også.

Hva frister med hårete mannerumpe hvor anus etterhvert blir slapp og hengete etter utallige samleier?

Bare tanken gjør meg kvalm.
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Fantomena:

"Jenter er kompliserte... But still we like` em!"

Det er jeg som skrev den setningen.

Lagt til 2010-07-28 21:48:
JEG VIL HA COPYRIGHT PÅ DEN SETNINGEN!
Love will tear us apart.
  • 0
oi 42 kommentarer
Men det jeg skrev er ikke kødd, (eller trolling).
Det på slutten var bare for å forklare på en ikke-komplisert måte
ser at det ble litt rart det jeg skrev.
  • 0
Jeg synes virkelig synd på deg når du har så lite vett at du ikke dusjer og kommer med sjekkereplikker som det der...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Noral:

Jeg ser så masse opp til deg fordi du skjønner at trolling er trolling på din smarte måte. Dessuten har du stor tiss.

"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
"Jeg ser så masse opp til deg fordi du skjønner at trolling er trolling på din smarte måte. Dessuten har du stor tiss."

Ser så sjukt opp til deg fordi du har så gøyal humor. Ler meg skakk i hjel, hoho.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hvorfor dusjer du ikke?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
"jeg er lett på tråden, er du?"

særr, får ikke damer med "sjekkereeplikker". Eneste som funker er en dusj og en enkel måte å få starta en samtale. Ikke start det hele med en eller annen fllørtereplikk. "jeg er lett på tråden, er du?" er det dummeste du kan si, er som å spørre om hun er løs. Eller billig om du vil kalle det det.
Bah!!?
  • 0
Ehehe, jeg ler litt av det her altså.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Lol

Trudde homofile var renslige ej men så kjøme du me ''Har ikkje dusja på 4 dager''

Ej hekje noke imot homofile men sex'en de har er nasty xD
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!