Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Q4G2
  • Q4G2
YES Når er det ikke lenge til jeg skal ta av gipsen min Akkurat en uke i dag JA.

Jeg har ikke akkurat blogget at jeg har brukket håndledde, men nå kan der få høre litt:

Jeg sto helt rolig og forsiktig på skateboardet men så var det hull i asfalten så jeg falt av brett og tok meg i mot med strak arm så knakk det i den venstre armen jeg hadde brukket to store bein i kroppen så jeg måtte operere inn tre pinner i armen nå har jeg vært på ferie men det ble litt bading det synes jeg var bra men kunne ikke ta sklier, men det må jo bli noe spilling jeg har spilt litt psp og litt ds litt forskjellige spill gta liberty city stories og gta chinatown wars og litt assasian creed


Ja men nå er det en uke igjen til jeg tar av gipsen :)

Q4G2


PS: Ikke Min Arm :)
Q4G2
  • 0
Høres deilig ut...1 uke igjen til jeg skal på jobb...ikke fullt så deilig...
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
  • Q4G2
  • Q4G2
Nei
Q4G2
  • 0
Har aldri brukket noe, jeg
  • 0
Har brukket venstrearma 2 ganger jeg, på akkurat samme plassen Andre gangen var på skateboard faktisk
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
  • Q4G2
  • Q4G2
Hei jeg brakk andre gang også med skateboard XD
Q4G2
  • 0
Jeg har aldri brekt noe jeg
*MacGyver Theme*
  • 0
Huff, ikke noe artig å brekke armen og spesielt i disse varme tider. Blir nok godt å få den av seg ja
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Q4G2
  • Q4G2
Ja det er sant
Q4G2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!