Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Her forleden dag kom jeg hjem fra jobb, og var som vanlig skrubbsulten etter en lang dag med slitsomt arbeid. Jeg hadde bestemt meg for å lage taco, og det av kyllingkjøttdeig. Kyllingkjøttdeig. Bare gud vet hva disse pakkene med blekt, kvernet "kjøtt". Det har seg nemlig slik at når du åpner en pakke med kyllingkjøttdeig slår det over deg en eim av ren promp. Er det seriøst mulig at noe som lukter så rumpe er offentlig godkjent som mat av mattilsynet? Det er heller ikke den eneste matvaren du er avhengig av neseklype for å kunne tilberede, dette er også fellesnevneren for både skinke, servelat, samt diverse franske oster, som vel må kunne sies å være flere måneder over anbefalt modningsdato.

Anyways, mitt lille taco-prosjekt fant raskt søppeldunken da jeg ble svimeslått ved åpningen av denne "Prior kyllingkjøttdeig". Dette gjorde at en runde med googling var på sin plass, for å løse dette mysteriet, og resultatet kan ikke sies å komme som et sjokk; pakkene fylles nemlig med en ukjent type gass (les: metan, flatulens, avfallsgasser osv.). Det skal visstnok være bra for holdbarheten på produktet, noe som er et paradoks i og med at det til syvende og sist får kjøttet til å lukte råttent. Dette gjelder stort sett for de fleste "flatulerende" kjøttvarer. Hva gjelder de franske ostene er de naturlige, både på lukt og smak, noe som vil forbli et mysterium til evig tid, i alle fall for meg.
I want the peace and joy in your mind.
  • 0
Bedre med vanlig kjøttdeig
  • 0
*facepalm
Nei men da så
  • 0
Haha! Noe så ekkelt
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Kanskje det blir fyllt med metan for å simulere at kjøttet er fortsatt inni en kropp ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Genial blogg! Likte godt referansen til Toy Story!
  • 0
Haha
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Hmm.. can't say I care..

Aldri lagd mat selv, du da?

Nonetheless, en god blogg ;) Det verste jeg vet er servelat som har stått veldig lenge..

Er det ikke sånn lik lukter??
''eh'' - Link
  • 0
  • Ine
  • Ine
Vanlig kjøttdeig FTW. Kylling = sunt. Blæææ.
Riddle me this
  • 0
Mehehe Kylling <3
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Liker ikke kyllingkjøttdeig noe særlig. Hvis jeg skal ha et billigere alternativ til "vanlig" kjøttdeig kjøper jeg heller kjøttdeig av svin.
This is great banter, it really is.
  • 0
Genialt xD
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Kyllingkjøttdeig lukter prump? Har du i det hele tatt åpnet vanlig kjøttdeig før? det lukter værre. Alt av kjøttdeig lukter dritt når du åpner pakkene uansett.

Spiser jeg kjøttdeig så må det være kylling på grunn av at det er magrere en vanlig kjøttdeig.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!