Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg var innom Spaceworld og plukket med meg en utgave av Gamereactor i forrige, ene og alene for å lese den ''store Zelda-artikkelen''. Er det ikke superkjipt når noe som virkelig interesserer en, blir en annens oppgave å skrive om selv om denne personen helst bør la det være?
Det var en slik opplevelse jeg hadde i går. Beskrivelsen jeg leter etter kan ligne på ''lite profersjonelt skrevet'', eller den litt skarpere ''journalistisk forkastelig''. Artikkelen svømte over av dumme skrivefeil og merkelig oppbygde setninger. Han hatet også kommaer intenst. Verbet ''å hygge ned'' har i løpet mine 19 år på denne jorden aldri forekommet på noe tidspunkt, og det var da jeg funderte over om personen vi hadde med å gjøre var en liten og redd sommervikar på 17 år med trivia fra Wikipedia.
Jeg skal ikke disse Wikipedia. Jeg disser ingen akkurat nå. Jeg synes bare at denne Jonas kan slå på T9 før han kaster seg uti havet av spillmessige fun facts og egenopplevelser.

Det er Zelda for helvete. Slå på lyset.
  • 0
OMG!
Nei men da så
  • 0
Det er en oversatt tekst. Jeg ble også utrolig skuffet over hele artikkelen. Denne utgaven av GR-bladet er ett jeg så over og la bort i haugen med alle de andre. Jeg satt meg ikke ned med noe annet enn å lese Zelda teksten, og den var ræva.
Ingenting fenget meg i det heletatt. Community siden var drit kjedelig.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Kunne ikke vært mer enig. Denne artikkelen var så dårlig gjennomført at jeg mistst all respekt, for GR sine journalist evner
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
  • Los
  • Los
Temujin:

Denne artikelen var så dårlig gjennomført at du MISTET all respekt for GR sine JOURNALISTISKE evner.

Vennligst skriv rett når du prøver å kritisere andres skriving, ellers vil det bare være idiotisk! Takk
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Kid Icarus er det første spillet jeg skal ha til 3ds
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Haha, Zelda-artikkelen var noe av det eneste jeg ikke leste, men det skyldes egentlig bare at jeg aldri har hatt interessen for Zelda...

Ellers syns jeg det var en god utgave, og mye interesserte meg!

masterno: Off-topic?

BL: Jeg vil sterkt anbefale deg å bytte tittel på bloggen, jeg trodde det var en ny bruker eller noe jeg, hadde aldri tippet at den hadde handla om akkuart dette, utifra tittelen! Husk: Tittelen er meget viktig!
  • 0
Jada, jeg vet at tittelen var noe forhastet og ikke særlig relevant i den store sammenhengen. Men jeg fikk iallefall fram poenget mitt.
  • 0
Jeg leste faktisk igjennom hele artikkelen. Jeg elsker Zelda, og simpelt hen bare overså dumme tabber som å hygge ned..

Enig at det var mye idiotisk, men alt i alt hadde jeg en liten underholdning...

Er enig med at dette var et elendig blad. Kopifeil, med to sider av Star Wars, communityen var kjedelig, og Ursa Minora hadde et kjedelig intervju (neida)
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
La faktisk ikke så stor merke til den dårlige journalistikken i artikkelen. Jeg er egentlig ganske grønn når det gjelder Zelda-serien, så jeg lærte meg mye. Men når jeg ser over det nå, joda, det var forbannet mye dårlig skrivning i den.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!