Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da har vi lagt opp tre nye konkurranser på Gamereactor og her kan du vinne alt fra filmer, filmeffekter til spill og har du ennå ikke besøkt konkurransesiden vår så anbefales dette i aller høyeste grad.

Lykke til!

I løpet av uken vil vi også trekke vinnere fra de andre konkurransene vi nylig har kjørt, så det er bare å følge med så kan det hende det er ditt navn som presenteres som vinner her på nettsiden...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har tillfeldigvis meldt meg på alle XD
*MacGyver Theme*
  • 0
Venom140: Me to!
  • 0
Bra jobba Bernt! Håper på mange konkurranser i høst!
  • 0
Har jeg noensinne vært ivrig på å vinne en konkuranse her på GR, så er det nå. Har vanvittig lyst på Metroid Other M!

Vil vinnerne bli trukket før utgivelsesdatoen?
Square Enix.
  • 0
... Dumme aldersgrenser.
  • 0
Hahahah The Zelda Guy XD

Ja er litt enig der ... siden det virker som at Spill.no ikke bryr seg om sånt melder jeg på alle konkuransene der og de jeg har lov til her.
*MacGyver Theme*
  • 0
Herlig jobbet Bernt!
Bra vi har deg på GR!
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Bra med konkurranser, alltid spennende med det Håper jeg vinner other m
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Nydelig, Bernt Erik!

Og da har jeg sendt inn mitt bidrag! Håper jeg vinner for en gangs skyld!
Love will tear us apart.
  • 0
Enda flere?! Du slår på stortromma i år Bernt!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Jepp - ble to til og enda flere har jeg på lur
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Venom140: Jo de bryr seg om aldersgrensen, så selv om du kan registrere deg på konkurransen så må du allikevel være i riktig alder for å vinne.
  • 0
Serriøst?

På Metroids konk fikk jeg være med, til tross for 16 årsgrense, men på de to andre fikk jeg ikke. Jeg er nå 14 år og 11 måneder! Det er så forbanna feigt!

Hold 18årsgrensen, gi blaffen i resten! Jeg kan gå på 15 årsgrense filmer på kino uten foreldre, og her får jeg ikke engang delta i konkuransen, kanskje vinne, og se filmen med foreldre. Dette er feil. Jeg syntes det er helt greit at jeg, og 17åringer, ikke får delta på 18. årsgrense konkuranser, men på en femtenårs konk, det er uakseptabelt! Til og med spillbutikker, filmshopper, kinoer aksepterer 12 åringer på 15årsgrensa, så hvorfor ikke Gamereactor?

Jeg vil ha et svar -.-
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
"Til og med spillbutikker, filmshopper, kinoer aksepterer 12 åringer på 15årsgrensa, så hvorfor ikke Gamereactor?

Jeg vil ha et svar -.-"

Aldersgrensene på filmer er i motsetning til spill faktisk ikke bare veiledende. Og det stemmer ikke at kinoer aksepterer 12-åringer inn på 15-årsgrensa. De gjør det derimot så lenge du er i følge med en foresatt. Gamereactor kan ikke verifisere at vinnere som eventuelt er under aldersgrensen har tillatelse av sine foresatte til å se den. Dermed tillates rett og slett ikke at brukere under fastslått grense deltar, nettopp for at GR ikke skal få problemer fra iltre foreldre for å gi barna deres for voldsomt/voksent materiale. Det er egentlig helt logisk.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Godt skrevet TSA

Vi må til en viss grad passe på med tanke på konkurranser som inbefatter spill eller film med aldersgrenser - sånn er det bare.

Selv har jeg barn og vet viktigheten med å overholde aldersgrensen. Nøye er jeg på den fronten.
  • 0
Det er bra du holder liv og aktivitet her på siden Bernt. Også er det ingen som har noe imot muligheten for å vinne premier helt uten forpliktelser eller kjipe betingelser.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!