LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      "Blir jeg skutt i BF er det krig, noen må dø og hvem kunne ikke ha brydd meg mindre"

      Enig, hver gang noen dreper meg skriver jeg ned navnet, finner ut hvor de bor og venter til de sovner så tar jeg med meg en M4 og skyter et helt magasin inn i hodet på personen.
      • 0
      Vel, prøver å bli mest som mulig positiv hverdag, men glir litt fort til negavtiv sonen, tror jeg
      • 0
      Kengro er så tøff at jeg blir våt bare av tanken.
      "Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
      • 0
      • Missing Avatar
      • Hk0n
      Prøver å skjerpe meg, men er ikke så veldig flink til det. Når man er godt i gang med en 10-killstreak skal man vel ikke bli glad? Ellers er det ganske greit
      "Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
      • 0
      Hvordan kan du være FOR positiv? Vi liker deg akkurat slik du er
      Men evnen til å være negativ er også en nyttig egenskap i noen sammenhenger - sålenge man er avbalansert - det er nødvendig for å kunne gi kritikk.
      Jeg tror nok min evne til å være 'negativ' (slik det brukes i denne konteksten) overskygger min evne til å være positiv.
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      Er jo bra at du er positiv da..

      Selv er jeg vel mer negativ enn positiv..eller egentlig spørs det faktisk hvilke folk jeg er samens med. Hvis det er folk som klager hele tiden, sier jeg "kutt ut sytinga, og prøv å se positivt på ting". Meeeehen, hvis alle er positive, er det som regel jeg som begynner å klage. Kanskje jeg prøver meg på en slags balanse. Så da er jeg vel litt begge deler.

      Forutenom når jeg spiller Mario Galaxy2, og plages...Aaargh, da forbanner jeg Mario og remoten og det meste som finnes...
      ..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
      • 0
      Når bernt erik nå har rykte for seg for å være drugdealer, så skjønner jeg godt hvorfor han er så positiv, hadde jeg også vært sett at jeg tok på meg arbeid innen den bransjen. Noen må jo teste at stoffet er good shit!
      Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
      • 0
      Hehe - ikke sant Kan ikke tro det er mulig å få den anklagelsen om at jeg selger narkotika, men det er mye rart man får høre da
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      BTW - tusen hjertelig takk for hederlig "omtale" Dr Madnar Petrovich

      JEg er nå imponert over deg også da som blant annet tar turen innom BondeLAN helt fra Bergen - det står det respekt til
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      rart det dær... jeg er positiv på andres vegne men omvendt når det gjelder meg selv noen som har noe å si om det??
      Spartans never die. They're just missing in action.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!