Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Kanskje en ørliten kontradiksjon å være totalt fotballidiot og gamer på samme tid, men idag må jeg bare få ut litt frustrasjon om mine eskapader på oddsmarkedet. Barcelona tapte hjemme mot Hercules, Ligue 1 i Frankrike var like lite forutsigbart som vindstyrken nord for stadt og dovre fredag 13. September i 2029. Budsjettet for livebetting og odds-spekulering er herved nede i 14kr, såfremt ingen av morgendagens tips går inn.
Og de 14kr har jeg pga en tier jeg satte feil, på at Kim Cluijsters vinner i tennis inatt... og det har jeg fått høre at hun sannsynligvis gjør...

det skal nevnes at jeg nettopp tok opp vanen med å spille på odds igjen, da jeg i mine litt yngre dager måtte slutte fordi jeg brukte altfor mye tid på det. Dog finansierte odds-spilling diverse konsoller og spill, men ikke Mercedes eller diamanter...

Selv om jeg nå tok opp spillingen sånn smått, må jeg innrømme at det er et slag langt under beltestedet å føle3 at ens fotballkunnskaper har forfalt til det ugjenkjennelige, drittspill...

Får håpe jeg kommer sterkere tilbake med utgangspunkt i tenniskronene ;-)
Post proelia praemia bitches!
  • 0
Lykke til og håper du vinner TwIzTiD
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Tenniskampen medførte hvertfall gevinst, men de pengene er att inn på en høyoddser for å forsøke å reise kjerringa idag
Post proelia praemia bitches!
  • 0
13.september i 2029 er en torsdag. Ikke en fredag.

Sampdoria, Lazio, Genoa og Napoli vinner i dag Setter en 100-lapp, så får jeg 1732 NOK igjen!
  • 0
Spiller du på nett eller er det gamle trofaste norsk tipping som gjelder?
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Har ikke særlig sansen for gambling og pengespill. Ikke følger jeg med særlig nøye på fotball heller.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Betsson.com Jonte, norsk tipping kan stikke og fornikere med seg selv
Post proelia praemia bitches!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!