Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har lenge hørt på det populære bandet ''Nickelback''. Jeg synes de spiller kul musikk, og sangeren har en svært unik stemme. Over hele verden har bandet en hærskare av fans, men de har også en haug med idioter som riser bandet ned og skriver upassende kommentarer som ''Fuk you, Nickelback. you are all coksukerz, and I h8 you...''. Dette kommer av at bandet har passe ''feminint'' antrekk, noe som gjør at mange gutter stempler dem homser.

Da kommer det til en så kalt filmserie som heter ''Twilight''. Lenge har jenter og noen gutter hatet filmen siden den mangler action, eller at den er for klissete. Etter denne serien ble Robert Pattison stemplet for homo. Hva skjer med inkompetente tenåringer, som ikke ser forskjellen mellom en homse og en talentfull skuespiller. Boken er bra, og filmen er bra.

Ja, Tokio Hotel har kanskje den verste stilen som finnes, men det er ikke akkurat det man MÅ se etter. Selve bandet spiller faktisk god musikk. Bill har faktisk en relativt god stemme og resten av gutta kan spille de ulike instrumentene. Bare fordi de satser på å sjarmere jenter, betyr vel ikke at man skal stemple dem for noen homofile drittunger.

Ting hoper seg også opp når man ser hvor seriøse alle haterne, når de begynner å true ulike artister siden de liker ikke stilen deres. Dette blir for sykt og jeg liker ikke tanken på at Robert Pattison mottar haugevis med kommentarer og trusler hver dag fra homofobe drittunger eller forstyrra 13åringer.

Tittelen passer ikke akkurat til det innholdet jeg har, siden det finnes enda verre krenking som kastesystemet, rasisme, politiske tyrrani og diktatur. De punktene jeg nettopp nevnte er ikke en veldig stor vanesak i den vestlige verden, noe som gjør at mange mister intressen for de nyhetene. Det er jo selvfølgelig en mye tristere sak, men nå skal jeg gå litt mer on-topic.

Så da lurer jeg på en ting; hvorfor være så sinna på en person eller et band bare fordi de har lyst til å prøve med en litt mer ''drastisk'' stil for å ''forføre'' unge jenter? Eller at man skal begynne å hate dem. Se heller på produktet, før du dømmer omslaget...
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Herregud jeg kunne ikke ha vært mer enig !

Jeg har lenge sagt at Tokio Hotel spiller ikke helvettes dårlig.

Og uansett om jeg ikke ble så glad i Twilight så går jeg ikke å kjefter ut de som liker det.

så jeg er så enig med deg !
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg kan skrive side opp og side ned om hvorfor Twilight suger steinhardt, altså...
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Skrei: Tviler ikke, men det er da lov til å være litt ukritisk også da, og de som liker den, like den...

Venom: Takk for kommentar
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Meh, smak og behag.

Nickelback tåler jeg

Twilight og Tokio Hotel, fuck off....
  • 0
Hva har du røyka idag?
  • 0
Veldig enig med deg om Nickelback. Det er et solid band, og jeg forstår virkelig ikke hatet de oppnår.

Men når det gjelder Twilight.. Makan til møkka film har jeg ikke sett på lenge. Hadde ikke brydd meg vis det ikke hadde vært for at det er så sabla populært!

Tokio Hotel lager dårlig musikk, men har ingenting imot dem.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Du har nok rett. Men Justin Bieber vil alltid forbli en liten jente.
Love will tear us apart.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Ekstreme elskere (lol) er da ofte like ille som ekstreme hatere? Når personer som elsker Twilight går rundt og prøver å presse deres mening over til andre, bør "hatere" også ha sin rett til å si sin egen mening.

Det er jo så klart en stor forskjell på et kritisk synspunkt og personangrep, og det finnes mange hatere som burde holde kjeft. Jeg mener at personer som hater et visst fenomen, skal ha like stor rett til å uttrykke seg som de som elsker det har.

Jeg har aldri sett eller lest Twilight, så jeg har ikke et synspukt whatsoever på akkurat det. Men hvis jeg ser en kommentar som lyder, "I luuuuv twiwlight1!1!!!one!!<33<33" blir jeg like irritert som om jeg hadde lest "Twilight sux go get a lief.." eller noe i den duren.

De vil alltid finnes hatere, og det er bare å leve med det. Alle har forskjellige meninger, og alle bør respekteres så lenge de er relevante.

Nå vet jeg at det ikke var akkurat dette du siktet til i bloggen, men de som kommer med trusler osv. Ville bare påpeke at hatere ikke alltid er verre enn de som ikke tør å være konstruktiv.

Forresten, kan selv si at jeg ikke liker musikken til Nickelback, da jeg synes vokalen er grusom å høre på, og sangene ikke appelerer til meg på noen som helst måte. Har dog ikke noe mot dem, og kjenner flere som liker dem.
Riddle me this
  • 0
Twilight = 5/10

New Moon = 1/10

Eclipse = 8/10

Ganske stor forskjell på de filmene der. Skjønner liksom ikke helt pointet på bloggen, alt er subjektivt, og alle kan mene hva de vil.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hvordan fikk du bildet over bloggen? Det var stiligt!
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Så sant så sant Smak og behag sier jeg nå bare

Jeg liker Nickelback og hører en god del på det selv
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Uff twilight er en møkkafilm synes nå jeg, men som de andre sier: ''Smak og behag''
  • 0
Jeg liker Nickelback og har faktisk sett den første Twilight filmen og synes den faktisk var ok til å være en sånn type film
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Nickelback har vell ikke akkurat drastisk og feminin stil. Er ikke så spesielt glad i dem siden jeg misliker stemmen til sangeren noe sykt.
  • 0
Kan bare si meg svært enig med Ine. Problemet går begge veier.

Og dette er internett. For å bli hørt må man ROPE høyest eller kjefte og banne så det spruter i annenhver stavelse. Eventuelt kombinere hvis man er 13 år.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Nåja. Du er på en måte inne på noe. Det er forsåvidt sant at veldig, veldig mange for tiden ernærer et dypt hat for Twlight bøkene og filmene, ofte med begrunningen "Twilight sux cuz it r gay, I mean it's so girly n shit and it liek sucks ya know". Disse folkene gir et inntrykk av at de ikke vet nok om serien til å finne valide argumenter mot den og bare hater for å slenge seg på en bølge. Haters gonnna hate. Ser faktisk mye den samme greia med Justin Bieber. Utrolig mange som ikke gidder å elaborere på hvorfor de hater ham og musikken hans såpass av andre grunner enn at "He's gay and he has a faggy haircut". However. 90% av disse folkene som patetisk nok ikke klarer å komme opp med gode argumenter mot ting de hater så intenst er commenters på Youtube, og sist jeg sjekket var vi alle(med noen få unntak) smarte nok til å ikke ta alt Youtube-communitiet sier seriøst. Det har blitt vitenskapelig bevist at Youtube commenters at er det tapte leddet mellom mennesker og muggsopp, vettu(kidding).

Uansett. Jeg skal ikke nekte for at det er veldig mange hatorz utenfor Youtube også som har en tendens til å skrike om hvor homsete Twilight er. Men her er greia. Twilight suger faktisk en meterlang påle. Hardt. Problemet er bare at det ikke er alle som greier å komme med overbevisende argumenter om hvorfor.

Her er en fyr som faktisk kommer med konstruktiv kritikk mot Twilight serien. Veldig mange gode poeng å finne her hvis du orker å se hele:

New Moon

Eclipse

@Skreifiskaren: Gjør det! Du er en av de bedre brukerne her og jeg tror du kunne startet en veldig interessant diskusjon.

@Ine: +1

Sterkt enig i det du sier. Alle har sin rett til ytringsfrihet.
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
Fag.

Neida, er veldig enig i det du skriver! Alt for mange som sier " nei faen det bandet er jo skikkelig dårlig, liker du de?" Uten å ha hørt bandet engang, men fordi kompisen dems tror det er kult å hate det, gjør de det også.
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Helt enig med deg! Og utrolig bra skrevet.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Har Heldigvis ikke hørt så mye på Nickelback, er litt p4 sin rockemusikk som faren min sikkert setter pris på..

Har sett de 2 første Twilight-filmene. Predator`s karakter stemmer egentlig ganske godt med hva jeg synest. Siden 2èrn var så dårlig, har jeg ikke planer om å se den neste..

Jeg tror aldri jeg har hørt Tokio Hotel, men jeg så en poster en gang.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Må si meg enig!

Bra blogg!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Det verste med Twilight er vel målgruppen...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Det er jo som å spørre hvorfor folk kaller Justin Bieber homo..

Neida :p Enig i noe av det du sier, men anngående Tokio Hotel.. De kan ikke lage bra musikk og Bill klarer såvidt å snakke engelsk. Og de blir nok kalt "homo-band" pga. av stilen, som du sier. MEN hvis du ser intervjuer med de, så kan du høre hvor femenin Bill er.. Greit Monsoon er en helt OK sang, men de andre jeg har hørt(jenter i klassen hører på i friminuttene) er elendige. En annen grunn kan være at de "får" masse jenter, og dermed hater sjalue gutter de.

Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Hvordan få et slikt topp bilde?
Website: http://mationmac.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!