Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg synes ikke det skal være nødvendig å skrive at det var ironisk. Har man vett så skjønner man jo at det hele var ironisk.

Og nå sier jeg det for en siste gang. Ege fra Nordland og e nordlending sjøl!
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
Stemmer greit det som står her. I Robinson (TV-programmet) kom det jo helt klart fram at søringer er greit smartere enn nordlendinger. Og nordlendingene skulle visstnok være medlemmer i MENSA attpåtil. Ja, vi her nede er nok klokere, rett og slett.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Nå tulla du?
  • 0
Ofc not. Alt som sies på TV stemmer. Spesielt på et realityprogram satt på en øde øy.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Alle nordlendinger er uintelligente alkoholikere og trygdesnyltere som jobber svart. Generalisering ftw!
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
The Heretic: Epic win!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Nordlendinger er sikkert intelligente folk de.. Litt mye fordommer her, men jeg må si meg enig med at banninga deres høres tåpelig ut. 40 åringene høres ut som 15 åringen på måten de snakker..
  • 0
Fikk ikke du heller med deg at dette var ironisk?
  • 0
Øhh... bra at du var ironisk iallefall...

Men som sagt, forklar ironien bedre neste gang. Det ble mer trist en morsomt dette.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Hehe - morsom blogg synes nå jeg da iRavi og selv har jeg en svigerfar som er veldig glup, men som de fleste andre nordlendinger så kan han en hel haug med bannskapsord og sier ting rett fra levra Selv kan jeg le litt av bannordene og vet selv at vi trøndere kanskje ikke er stort bedre selv
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jaja Ironi ... Så jeg er en idiot?

Ja, jeg sier meg enig på "E" isteden for "Er", og på banneordene, men jeg må nok si at det er ikke så mye bedre nede i Fredrikstad for da hørte jeg nesten alltid noen som sa "Hva Faen"?

Og at alle nordlæningene drikker? Skal jeg nå Faen ikke tro noe på. Jeg drikker ikke, og det gjør nesten ingen av vennene mine heller.

Ok å nå skal jeg skrive noe på nord-norsk <3

Hey æ hete Alexander å æ e fra Tromsø, e ikke dt jævli kult. æ digge faen md GameReactor mer en spill.no. Hærlig !

Når det gjelder at vi er dum så kan du ikke gå fra hver og en til hverandre og kalle alle dum... Tromsø er smart, men Senja kan du kalle dum og treg. ( No offence)
*MacGyver Theme*
  • 0
Petter , må eg kom heim tel Mo og gje deg juling førr at du ska oppfør deg? :p
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!