Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Idag mistet jeg en venn.......vi hadde mange gode minner sammen.

Det skjedde så fort, jeg visste ikke hvordan jeg skulle reagere enn gang. Jeg trodde hele tiden at sånne ting skjer bare med andre, ikke meg....ikke meg. Men idag skjedde det.

Jeg kjente denne goden karen i 2 år. Vi møttes på en Expert eller Bonus butikk ved Rolvsøyveien. Når jeg møtte ham visste jeg at detet vennskapet ville vare lenge.

Vi hadde mange gode minner sammen, spilte mange bra spill. Det skulle vare i lang tid fremover.

Men idag, våknet jeg. Jeg dusja, spiste frokosten og så ferdig South Park.
Jeg gikk for å vekke ham, men han svarte ikke.

Det var en glød i øynene hans. En rød glød....den røde gløden...

Hvil i fred, kjære Xbox 360...
  • 0
La en xbox ligge, men ikke på gulvet med støvet.
(mitt råd)
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Kjipern!
Love will tear us apart.
  • 0
Faen...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
@ Noral
er du sikker på at det hjelper?

@ Crazy Sock Knocker
Veldig
  • 0
Du lurte meg!!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
@Clerkie
Før den dør ihvertfall. Jeg har hatt min i 2 år. Den lever enda, av å stå på eksakt samme hylle.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
@ Elektro Banana
Trickity trickster
  • 0
ITS BLEEDING! MY GOD! THE HUMANITY!
  • 0
RIP
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Min kjære venn, jeg tror han følte seg litt oppbrukt og ignorert da jeg skaffet meg en Wii to uker siden...

Lagt til 2010-10-02 16:41:
...men hva er dette?? ...

...den..lever....DEN LEVER IGJEN !!!!
  • 0
Antagelig bare en kabelfeil som var ellerno. Fikk RROD for noen dager siden selv, men det var fordi jeg hadde glemt og plugge inn en kabel.
  • 0
Min første holdt i tre år før den nektet å slave mer. Hadde den på 24/7 omtrent og flyttet den stadig rundt, men den holdt altså likevel så lenge.

Kjøpte en ny med en gang, fordi jeg ikke gadd å vente på reprasjon og slikt.
Den har begynt å fuske allerede etter under et år og den har ligget på samme sted hele tiden.

Tok vare på den gamle og testet den "just for the fun of it" forrige dagen. Og jaggu så virket den igjen...
  • 0
Xboxen er full av mysterier, ikke sant?
  • 0
Husker hvor jævlig det var når min PS3 fikk "Yellow Light of Death" eller hva det kalles. Den døde, akkurat som Xboxen. Jeg sendte den til reparasjon etter en uke. Jeg ventet. Lenge. Jeg ble desperat. Jeg hadde flere måneder uten PS3 bak meg. Men, det endte heldigvis godt, siden jeg likegreit fikk en splitter ny PS3 Slim av Sony, som jeg kunne ha "til din PS3 er fikset". Det har gått over et år, og jeg har enda ikke fått den tilbake....
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
@Predator de får den nok aldri den tilbake de har kastet den gamle for lengst.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Så... Den bare spilte død?
Just kill him with your awesome
  • 0
Hadde blitt en bedre blogg om du hadde dropet bildet og skrevet en lenger og mer utfyllende tekst. Bilder avslørte hva som hadde dødd med en gang
  • 0
Er den bra igjen? Håper det
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Er den en Zombie nå? Ta en øks og hogg den i to så spiser den ikke CD'ene dine.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Derfor det er kjekt å ha en Ps3
Rock this earthlings
  • 0
Jeg vet at 360 har hatt en del problemer med maskinvaren og på gulvet er kanskje ikke det beste stedet for den spessielt ikke teppegulv som noen legger konsollene sine på.

Men DEN forgreneren var det jeg så med en gang... Det er en fordel å ikke plugge til ting i en forgrener som en "permament" løsning.

Et tips fra meg.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Tja, du får en ny en for 999,- på GameStop... Rest in peace
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
@ Zyrocz
Jeg var sliten...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!