Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så da er jeg tilbake på GR. Etter en lang pause:)
For de som ikke kjenner meg. Jeg het Friendly Fire før. Grunnen til at jeg har vært så lite på gr i det siste er på grunn av jeg har fått et nytt skateboard. Og har skatet hele tiden. Og så har jeg ikke en pc:P Så må låne.

Jeg har fått 2 nye venner via skatingen. Selv om de er 14 og 13 år:P Så er jeg bedre enn de. hihi!
Jeg har lært meg 360 flip, heelflip og varial heelflip i det siste. Mest førnøyd er jeg med 360 flippen! Driver og prøver på å lande ned en 5 trinns-trapp. Noe som er sykt vanskelig. Klarte å brekke ei tå (!!!1). Så nå kan jeg ikke skate på ei stund. Men det er jo snart vinter:D

Så nå har jeg tenkt til å henge mer på GR og snakke litt på forumet. Håper folket er klar for litt Friendly Fire love.
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
  • Ine
  • Ine
Klarer å gappe 5-trinnstrapper, men 360 flip... Fy.
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine:
Klarer å gappe 5-trinnstrapper, men 360 flip... Fy.


Prøv 360 flip ned ei 5trinnstrapp Jeg baila så det sang!
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Velkommen tilbake. Ekke 360 flip sånt üüüber triks a?
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Velkommen tilbake

Håper du finner deg godt til rette heri gjen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
MEN! Hvorfor har du byttet bruker så mange ganger?
  • 0
Jeg tok en nollie opp på en rød rail før jeg tok laser flip opp i bowlen, så tok jeg en handplant før jeg kjørte ned den store bakken opp på det gigahopper og endte det hele med en christ air, før jeg traff bakken og brakk 15 bein.

Men det var riktignok på Skate da

Welcome back kid! Vi har savna deg!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Men det var riktignok på Skate da


I see!!

Siterer fattigmann:
Welcome back kid! Vi har savna deg!


Takk takk!

Siterer the Zelda guy:
MEN! Hvorfor har du byttet bruker så mange ganger?


Aldri vært særlig førnoyd med nicket mitt.
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Velkommen tilbake Enable. Du har vært savnet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!