Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

JD_2020 har uttalt gjennom twitter accounten sin at quick scoping er en feig måte å spille på. Hvorfor? Hvorfor skal en sniper være mektig ovenfor fully automatic assualt rifle? Det er det absolutt ikke. ACR mot sniper = ACR wins. De "store" sniperne på f.eks youtube, har ikke en bra KDr. For all del ikke. Når de laster opp videoer med dritbra KDr, så består fiende laget av noobs for det meste. Sniper er ikke overpowered. Jeg tror Treyarch gjør en stor feil. Skulle de gjøre quick scoping helt umulig, blir det jo et veldig "bra" resultat: Hardscoping. ER det virkelig så mye bedre med campende jævler som hardscoper? Nei! Men hvis det er den eneste måten å bruke en sniper på, så blir det slik.

Har sett noen beta vidoer av Black Ops. Der virker det som om sniperne er ca. like raske å scope inn som på Call of Duty 4. Det er akkurat slik det burde være. Jeg må kanskje innrømme at quickscoping på Modern Warfare 2 var litt ... tja? Man kunne scope ganske raskt inn. For raskt. Jeg liker at det er litt realisme i spillet, men når du kan quick scope med en drit tung barret 50.cal så mistet det nettopp den lille realismen spillet hadde. Ikke at jeg mener at det skal være mye realisme i et spill, men det er det Treyarch nettopp gjør med sniperen. De gjør den litt for realistisk. Vet du hva realistiske snipere gjør? Camper og hardscoper. Hvis det er for mye av realisme, blir et spill kjedelig. Ikke at jeg tror at Black Ops blir det, bortsett fra sniperen. Bare sniperen kunne vært lik den i CoD 4 hadde det vært supert.

Hvis Treyarch gjør quick scoping helt umulig, hva skjer da med det utrolige mange quick scoperne? Et virkelig stort community? Går de heller tilbake til MW2? Ikke vet jeg, men det kommer til å bli en del bråk mellom dem og Treyarch. Det er jo ikke bare fordeler med quick scoping heller, da. Mange spillere lager flere accounter og det blir en god del kødding, bare for å få "awsome" sniper clips. Å være på et lag med bare slike, er virkelig ikke gøy. De har bare ett formål: Kule game winning killcams osv. Men det ender som oftest med at de tabber seg ut, får en elendig K/Dr og ødelegger for deg.

Mitt syn på quick scoping er at det burde absolutt være som det er i CoD 4. Når du møter en fiende på nærme hold og du har sniperen, ville det føles helt naturlig å quick scope. Men hvis det blir som Treyarch vil ha det til, går det ikke. Da må du bytte til secondary - det tar tid - og du dør. Det TVINGER jo oss til å sitte tilbake og hardscope. Man kan jo ikke spille aggresivt. Hvilket helvete blir det!? Hvis halve fiende laget skal sitte tilbake og hardscope blir det veldig irriterende. Men det er for tidlig til å ha noen konklusjoner nå. Vi får vente å se til Black Ops kommer ut, og jeg gleder meg helt sykt.

Hva er dine synspunkter på quick scoping?

Og hvilken måte skulle de gjøre sniperne
dårligere på?

Jeg tror i allefall at jeg kommer til å legge fra meg sniperen veldig fort, hvis det skulle vise seg å bli slik :(

Har forresten laget et bloggbanner. Hva synes du? Er noobish i Photoshop, så du skjønner hvorfor det ikke ble så avansert.

PS. Du vil sikkert se en del slurvefeil i bloggen. Har ikke retteprogram.
  • 0
  • 192
  • 192
Quick scoping: Leke-krig

Sikkert gøy, men er jo egentlig bare tåpelig!
Get ready for a better you
  • 0
Likte scopingen til R700 og den som lignet(den var best). Husker ikke hva det heter.

Det jeg egentlig lurer på, er hvordan COD serien skal ende? Når har jo Infinity Ward gått sin vei. Black ops vil komme til å bli en liten fail. osv.

De har dedikerte servere som mange har klaget på, men du må betale ca. 100 kr i måneden for å ha din egen. Dette blir fort dyrt og ikke mange claner som spiller litt sammen nå og da vil komme til å kjøpe dette. Dessuten så vil hackingen til de grader ødelegge spillet, som har skjedd med flere cod spill.

Likte egentlig at Mw2 hadde steam, fordi at det tar faktisk hackerer. Kompisen min ble tatt og nå må han kjøpe ett nytt spill for å spille noe som helst. Dette er også idiotisk. De burde få en periode med banning og så fått lov til å spilt igjen.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Jeg vil bruke våpnene slik jeg vil, at Treyarch skal forminske valgene mine liker jeg dårlig. So-what om en sniper ikke er laget for å quickscope, det var jo nettopp det som var morsomt, å bruke en sniper som en vanlig assault rifle. Quickscoping har jo aldri vært et stort problem heller, så om det blir veldig umulig å quickscope i Black Ops har Treyarch tabbet seg skikkelig ut, og kommer til å få en hel haug med sinte fans. Selv håper jeg det blir likt CoD4.

Nei, om det blir slik kommer Black Ops til å bli fylt til randen med assault rifles, yeeey.
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
Slettet av moderator.
Decyfered!
  • 0
Quick scoping er så fail...
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Quick scoping, no scoping. Det er ikke sånn en sniper skal være.

Lagt til 2010-10-28 23:32:
BTW, tøft banner. Jeg lurer bare på hvordan du får tak i det?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Kunne ikke brydd meg mindre.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
who the fuck cares om det ikke er sånn en sniper skal være?

Først av alt så er det ett spill.. Det er heller ikke realistisk at du skal respawne.. Så der gikk det punktet ut vinduet..

Det er helt greit for meg at de nerfer sniping men å gjøre det sånn at sniperen sikter inn på en random plass er bullshit!

men vi får vente å se.. skal ikke legge for mye hat på sniping i spillet før jeg har prøvd det...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Klarer ikke å quickscope selv, men de som klarer det er veldig godt er jo ekstremt dyktige. Hver gang jeg ser en sinnsyk 360 etterfulgt av quickscope som round winning kill på Search & Destroy blir jeg veldig imponert. Så QS er absolutt en godkjent måte å spille på, men bryr meg ikke om det kommer i Black Ops eller ikke, fordi jeg ikke driver med det selv.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ja for all del.
Hvis den eneste måten du kan spille på er å utnytte mekanikken i spillet, så for all del. Call me old school, men jeg vil gjøre det tha real way!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Mitt forhold til snipere er vel mest i Pravate match, hvis du går inn på Black ops tråden står det hva jeg synes de burde gjøre ned QS i Black opsen.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Greit nok
  • 0
Slettet av moderator.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hvis du vil ha realisme, få ræva opp av stolen og test ut en elgrifle. DET er jo ikke så forbanna vanskelig å sikte fort. Ikke hvis du har trening i hvertfall.

Og hvis quickscoping var mulig er dette så sykt urealistisk.

Dermed mener jeg at quickscope er en fin måte å balansere Sniper-classen på, siden det ikke gjør den helt hjelpesløs i nærkamp. Uansett er det bra at spill er urealistisk!
  • 0
Jeg bryr meg ikke!

Prøv og quickscope i virkelighetten og se hvor lett det er!

Og en bra sniper er altid i bevegelse!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Royality-Indeed: Bloggbanneret har jeg laget helt selv. Du kan ikke få tak i det.
  • 0
Du er ikke hjelpeløs med Sniper-classen, zonyy. Ta fram shotgunnen du bak ryggen din!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Slettet av moderator.


Hermegås.
Decyfered!
  • 0
Svænni: Vet det, men hvordan har du fått det der oppe?

NewAge, Zonyy: Hvorfor ikke heller bare bruke Shotgun? løpe rundt som en tulling i kamuflasje og snipe folk fra en meter er vel mindre effektivt?.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Helt seriøst bryr jeg meg ikke med mindre spillet er meget likt CoD4, meeeen jeg har lyst til å kommentere uansett.

De har bare ett formål: Kule game winning killcams osv. Men det ender som oftest med at de tabber seg ut, får en elendig K/Dr og ødelegger for deg.
Okay, hvordan ødelegger dette for meg? Hvis de failer er det jo jeg som får tha win!

Dessuten, Sniper vs ACR ender med en 360 noscope headshot med sniperen. Slik er dagens skytespill, har til og med gjort det i BC2. Men jeg er enig med de andre at det burde være lik quickscoping som i CoD4, fordi CoD4 er epic win.

Zonny; Nå er det vel slik at dagens snipere ikke bruker elgrifler uansett, de bruker übertunge beist som de sprenger av hoder med. Og de var nok like tunge under Den kalde krigen og.

Jonskja; 100 kr i måneden for en server er langt fra høy pris i forhold til andre spill. Sjekk ut nettsider som leier ut servere, da vil du forstå at 100 kr i måneden ikke er så jævlig.
  • 0
'' Jeg liker at det er litt realisme i spillet, men når du kan quick scope med en drit tung barret 50.cal så mistet det nettopp den lille realismen spillet hadde. ''

Litt realisme med stor 'L' og liten 'r'...
Skjønner ikke hvorfor man skal ''snipe'' i et spill som CoD, uansett.. er jo bare rotteganger å bevege seg rundt på.
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!