Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jobber litt på en liten diktsamling, og fant nettopp på et lite dikt som kanskje noen her kan like. Noen reaksjoner på det?

Jeg kaller det;

1337 3xt|23m3

Min munn er lukket med syv segl.
M1n3 f1ng|23 5n4kk3|r 1337
01010001
01010111
01000101
01010010
01010100
01011001
3|2 m1n 7Un63

Labbelensk sier du?
Spør sønnen din sier jeg!
@chubbyviking
  • 0
Jeg er for gammel til å skjønne slikt språk, men tar jeg ikke helt feil så står det:

Mine fingre snakker lett...

Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Nesten Bernt, nesten
@chubbyviking
  • 0
WTF, skjønner ingenting
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
..... Whaaaaa?


Du burde lage disse diktene om til en slags konkuransse! Liksom, hvem som kan tyde dem først ;)
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Mine fingre snakkerleet
QWERTY
Er min tunge
Decyfered!
  • 0
import easyIO.*;

public static void main(String[] args)
{
In tast = new In();
Out skjerm = new Out();

Nerder[] enNerd = new Nerder[1337]

int nerd = 1337;

System.out.print("Antall nerder:");
int antNerder = tast.inInt();

if(antNerder > enNerd.length)
{
System.out.println("For mange nerder!");
}
else if(antNerder < enNerd.length)
{
System.out.println(nerd);
}
}
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Mine fingrer snakker L33t (Leet)

og olololololololollol
*MacGyver Theme*
  • 0
Godt jobba Faunvik
@chubbyviking
  • 0
The Heretic: java programmering? Gjøres det sånn enda? Og jeg som trodde at jeg hadde blitt avlegs for lenge siden...

Hmm..kansje jeg skal begynne igjen?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Interessant. Jeg har ikke sett denne formen tidligere. Den kan sikkert brukes til litt av hvert!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!