Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For ikke mange dagene siden kom jeg hjem fra Vancouver, Canada. Etter fire dager med mye reising, lange dager og mye spilling sitter jeg igjen med mange inntrykk.

Relic Studios, skaperne av blant annet Company of Heroes og Warhammer: Dawn of War inviterte til besøk for å se på det nye Warhammer-spillet. I denne anledningen fikk vi mulighet til å prøve både singleplayer-kampanjen og multiplayer-kampanjen og jeg er storfornøyd; artikkelen fra turen kommer selvsagt her på Gamereactor om ikke lenge.

Det jeg ville ta for meg nå var derimot møtet med 25-årige Josh Long. Josh har kanskje det som regnes som drømmejobben for mange spillinteresserte; han er nemlig ledende multiplayerdesigner for det nye Warhammer-spillet. Siden Josh gjør det så strålende i ung alder tenkte jeg at noen av dere kanskje var interesserte i hvordan han fikk det til, hva jobben går ut på, hva han spiser til frokost osv. Med andre ord inviterer jeg dere til å fyre løs i kommentarfeltet. Still så mange spørsmål dere vil så lager vi et separat intervju med fyren. Hvis det er ingen som er interessert i dette lager jeg et separat intervju med fyren likevel.
Ha en strålende kveld!
Kristina Wii(k) :D
  • 0
Kan han å spise med pinner?

Hvilke selskapsdanser danser han? Troika? Tango?

Hvilken tegneserie leser han helst?
  • 0
Gi meg et bilde av fyren, så skal jeg nok være fornøyd. (etter at jeg har laget en avstøpning av trynet hans, og så tar jeg over jobben)

Nei da. Men, du kan da spørre om hvordan han kom seg inn og opp så fort. Innside folk, eller henge utenfor hovedkvarteret i hele sin barndom.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Hvordan fikk han jobben? Hvor mange gamingmaskiner og spill eier han?
  • 0
Spørr han om hvordan det er å ha en så viktig rolle i et stort spill, i så ung alder!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Flott folkens! Keep 'em coming. Fikser intervju i løpet av uka!
Kristina Wii(k) :D
  • 0
Kult initiativ Kristina. Jeg leste gjennom bloggen med lykt og lupe og fant ingen skrivefeil! Gratulerer!

Hvilke jobber har han tidligere hatt? Hvilken utdanning har han tatt?

Hva slags dopapir er best? Mykt eller billig?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hvordan han fikk ideen om Warhammer?

Når han begynte å spille?
  • 0
Hva mener han er viktigst, en god utdanning på papiret eller en satans god portifolie?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hvordan ble han ansatt i Relic?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Hva er hans favorit rase i Warhammer 40k universet, som Space Marine foregår i? Orks? Space Marines? Eller noe annet fancy?
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Har han et bildet av mor si på skrivebordet?

Det viktigste spørsmålet av alle!
Decyfered!
  • 0
Liker han lutefisk?
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Å dra på slike oppdrag er fett det ja og gjør at det blir en drømmejobb Gleder meg til å lese om dine eskepader Kristina
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!