Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

LIVE
HQ
logo hd live | Cult of the Lamb
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Den nyeste artikkelen på bloggen min handler om mine første inntrykk av Star Wars: The Old Republic. Jeg har fått teste ulike sider av det kommende onlinespillet fra Bioware ved en rekke anledninger, og det bildet jeg har dannet meg av spillet er veldig lovende.

Star Wars: The Old Republic

Blogg-innlegget inneholder alle de beste klippene Bioware har sluppet så langt, og beskriver en rekke sider av spillet: PvP, klasse-oppdrag, romkamp, de private stjerneskipene, hvordan hierarkiet av utstyr ser ut i spillet (kun for Bounty Hunter i det klippet jeg brukte) og så måtte jeg såklart ha med de cinematiske trailerne til spillet.

Jeg tar også et oppgjør mot de som har kritisert The Old Republic på grunnlag av fordommer og forutintatte holdninger.

Håper dere liker artikkelen, og hvis ikke dere orker å lese alt så kan dere i det minste kose dere med alle videoklippene. Noen av dem har dere kanskje ikke sett før.

Old School Ray Gun
      /Adrian Berg / Undersått / Gamereactor Norge
      • 0
      • Zuil
      • Zuil
      Flott, gleder meg til jeg får tid til å lese dette!
      Nytt om The Old Republic er alltid velkommen
      The future is here. It's just not widely distributed yet.
      • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!