Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

[Nynner til "Five Years" av David Bowie]

Racing through the Market Square
So many months of sighing.
New release has come over and over
We've had 5 years of crying (and waiting)

Noe folket vil vite? Annet enn hvor jeg bor, liksom?

[Bloggen vil bli oppdatert med synspunkter]
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Gratulerer.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
ÅHHHHHHHHHHHHHHH FAAEEEEENNNNNNNNN I HÆLVETEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! JESUS
  • 0
*dør av misunnelse*
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
En på et kjøpesenter sa at det var ulovlig å ta med spill hjem før lanseringsdagen hvis man jobbet i en spillbutikk og man måtte kontakte politiet hvis man visste om noen.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Elektro Banana:

Don't be an exploding penis.

Zubi: /careface
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Gratulerer! F%#K You! nei da..
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Leiemordere, GOGOGOGOGOGOGOGO!!1

Kjenner det blir greit å omsider få spillet! Jeg mener, vi har jo bare ventet i noen mån.... år.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Kjenner ikke misunnelse i det hele tatt. Har ikke noen interesse av spillet i det hele tatt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Du gikk rett forbi meg for to dager siden, så vet du det. Eller jeg tror det var deg. Derfor jeg ikke hilste, siden jeg var usikker.
Chill hard, man!
  • 0
Du er såå baaaaaadass
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Prepare to get robbed!
  • 0
Jeg sier ikke mer.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Jeg sier ikke mer.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jeg sier ikke mer.
  • 0
Stjal kopien fra Gamezone med andre ord?
  • 0
for kort blogg
mah boi
  • 0
Faen ass, Zubi xD
Hvorfor gjør du alltid dette mot oss? D:
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Drittspill.
Love will tear us apart.
  • 0
"for kort blogg"
Se på de 2 forrige bloggene....

Lagt til 2010-11-20 10:09:
Ps, veldig uklart bilde. Ingen som har interresse av å se en 19-åring med kjønnshår-aktig kjeggvekst og spytt i munnviken. Fokuser litt mer på coveret neste gang!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Hehe - blir spennende dette her ja og selv gleder jeg meg stort til å se om spillet klarer å stille opp i mot Forza Motorsport-spillet spesielt når det kommer til kjøreegenskapene
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
@ bent_a: Seff er det et uklart bilde. Men det ble jo perfekt, fikk jo frem 3 ting: 1) Mitt fantastisk sexy ansikt som skriker i orgasme av begeistring, 2) Den JÆVLIG gule veggen, 3) Coveret var jo glinsende av en grunn, hallo, du skal se logoen, that's it.

Oh, og 19 år? Thanks! Jeg føler meg så ung også! <3
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
*Missunnelse*
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Fantastisk, der dukket mitt GT5 også opp i postkassen.
Cdon sendte det på Torsdag, så jeg hadde et lite håp.
Å få det på en Lørdag er jo helt konge, blir nok en veldig sen natt.
  • 0
Meh.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!