Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg pleide å spille på Easy til å begynne med, men går nå oftest for Medium. Tar til tider den høyeste vanskelighestgraden når jeg har runnet spillet på middels.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Medium, og hvis jeg føler for achievement-hunting, tar jeg på vanskeligste.
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
skal bare si at emil ligner deg veldig mye .
tøft
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Vanskelig. Alltid på det vanskeligste...

Lagt til 2010-11-23 22:16:
Fy søren så bad-ass det hørtes ut!
  • 0
Legendary only.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Starter som regel på medium, og går over på det vanskeligste i Singleplayer. I moduser som Horde (Gears 2) og Combat Training (CoD: BO) går det som oftest i medium vanskelighetsgrad, fordi her spiller jeg mest for moroskyld.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Enkleste, bare for å komme igjennom. Med mindre jeg kjenner til serien, da blir det oftest medium, så vanskeligste.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Tar Medium/Normal første gangen eller hard hvis jeg er god i spillserien fra før Og hard hvis jeg ble god første gangen jeg spillte det
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
So regel på høyeste vanskelighetsgrad med mindre det er snakk om fallout eller oblivion da er det middels =D
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
FPS spill generelt er på det vanskeligste vanskelighets grad. Liker utfordringene i den sjangeren.

Andre sjangere går jeg litt ned thou...
  • 0
Jeg Spiller på det letteste fordi det Blri mye mer gøy da!
  • 0
Spiller vanligvis på medium, men blir det for vanskelig tar jeg easy. Men på BFBC2 har jeg alltid på hard. Det er da singelplayeren blir best.
  • 0
Spiller oftest på Medium, og på vanskelig hvis det er trofeer som krever det eller jeg ønsker en utfordring. Ellers er det easy når jeg tuller eller skal ta småtrofeer. Som på BC2, virre rund og leke på easy
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Spiller medium/normal i første omgang, men om det er spillsjangere jeg er kjent med, som f.eks. FPS, RPG, Action (DMC),eller survival-Horror spill så er det hard som er standard.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Jeg er så beyond elendig i spill,
så jeg starter alltid på det letteste for å komme igjennom storyen uten å bli avbrutt av å dø hele tiden.

Så setter jeg den opp et par hakk hvis spillet er bra nok til å gjennomføre en gang til.
  • 0
Spiller på middels først alle spill, utenom CoD, så spiller jeg vanskligste grader Co-op.
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Jeg bruker vanligvis middels vanskelighetsgrad.
Take off every zig, for great justice
  • 0
I spill der vanskelighetsgrad er aktuelt pleier jeg å velge middels. På den måten er det mye lettere å utforske, konsentrere seg om historie, detaljer osv. Kan eventuelt øke vanskeligheten etter 1. gjennomgang.
  • 0
  • Zook
  • Zook
ALLTID middels første gang. Andre gang prøver jeg gjerne på hard.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg spiller ALLE spill på det vanskligste. Det var en regel jeg lagde for 2 år siden. Regelen inneholder også at jeg ikke har lov til å ta ned vansklighetsgraden selv om det blir drit vansklig (noe som fristet sykt da jeg tapte min 129'ende gang mot Broothmother på Dragon Age på nightmare) Hvis det skulle bli så vansklig at jeg ikke greier den på noen 100 (rundt 300) ganger begynner jeg på nytt på en annen vansklighetsgrad. Det har aldri skjedd før, for i følge meg er det et pinlig tap.
  • 0
Satrter på Easy eller middels spørs egentlig også vanskelig!!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!