Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Først vil jeg bare si at det har gått meget lenge siden jeg skrev en blogg sist, men bedre sent enn aldri.

Som dere ser i tittelen, så feirer 360'en 5 år i Norge i dag. Det var nemlig den 2. desember 2005 at den hvite boksen gjorde sitt inntog her i landet. Som Xbox-eier er jeg meget glad og stolt over dagen i dag, jeg angrer aldri på at jeg kjøpte 360'en.

I den anledning vil jeg ønske å gratulere alle som eier en Xbox 360 med den store dagen. Og ikke minst en stor hyllest til jubilanten selv, den hvite plastsjarmøren vi aldri kan slutte å elske, som senere har fått en extreme makeover, over i den sorte og blanke verden.

Vi får håpe at den lever i 10 år til.

GRATULERER :D
Tilfeldig tekst
  • 0
Eier dessverre ingen Xbox360 selv, men det er en dag verdt å markere likefullt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Ine
  • Ine
Hehe, gratulerer med dagen.
Riddle me this
  • 0
Fikk min første øpå langseringsdato'n for 5 år siden i dag Fantastisk maskin, akkurat solgt min Elite nå og skal kjøpe en ny modell i løpet av de nærmeste dagene
  • 0
Gratulerer med fem år med effektiv stjeling av eksklusive tittler! (og Halo, fable, gears og mass effect kos!)
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
gz til 360
  • 0
<3
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!