Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hoppet nylig innpå xbox live og fant to spill som er gratis og laste ned.
Tenkte de ikke mulig kunne være noe bra med tanke på at de faktisk var gratis, men der måtte jeg altså ete mine egne ord. Her snakker man om spill som er skikkelig underholdende!


Skal gi en enkel oppsummering på spillene for de som er interessert og prøve:

Harms way:
Er et bil spill som kan minne litt om motorstorm og mario kart.
Man kjører 3 runder samtidig som man unngår og bli skutt ned av våpentårn som er rundt om på banene, samtidig som man kan plukke opp nitro, skjold til bilen man kjører eller oppgraderinger til våpen tårnene. Omgivelsene endrer seg også og kan minne litt om spillet split second.
På et øyeblikk kan en vei du tok en runde forsvinne og du er tvunget til å ta en ny kjørerute, hindringer i veien kan også oppstå.
Men det er en twist i dette spillet , man har også mulighet til å ta kontroll av tårnene og skyte de som kjører.
Og hvis man spiller med en kompis så kan den ene kjøre mens den andre kan prøve og sabotere for de andre motstanderne i løpet for å hjelpe partneren din. Personen som styrer tårnene har også mulighet til å skyte fram snarveier til sin partner for å bedre hjelpe han frem i ledelsen. Men han som styrer bilen kan også gjøre sitt, ved og plukke opp oppgraderinger til våpen tårnene til kompisen eller nedgraderinger for å sabotere for de andre spillerne. Med andre ord så er samarbeid veldig viktig her.
Hvis du ikke har en god kompis som har spillet så kan du finne noen og spille med på nett og=)

Konklusjon:
Bomber og granater for et spill, må jeg si jeg først ble imponert av hvordan spillet så ut grafisk. Jeg storkoste meg i de ville løpene som pågikk med miner bomber og rakketter som fløy og sprengte alt rundt meg.
Banene overrasket meg også med sine endringer under løpet og det var flere ganger jeg bokstavelig talt traff veggen. Det og skrike til kompisen min til å skyte på bilene foran meg samtidig som å kjefte på han når han skjøt meg istedet var skikkelig moro. Stor minus at det kun fins 3 baner og 3 biler og velge mellom. Kan fort bli kjedelig siden det kun er så lite baner men det er gratis så det bare til å kjøre på.
Bortsett fra det et harms way et spill som må prøves for de som liker ville løp med fokus på samarbeid.

Doritos Crash Course:

Med et slikt sprøtt navn så kan man tro det meste, er det matlagings spill for chips, er det et eventyr spill med en overvektig mexikansk mann som heter doritos. Eller er doritos synonym for chipsen med samme navnet der man skal ha en ete konkuranse. Nei spillet går altså ut på og bruke avataren din til og løpe på en bane som har forskjellige feller og hindringer for å hindre din framgang.
Spillet foregår i tredje person og man har enkle bevegelser som å sprinte dukke og hoppe.
Sprinte knappen kan få figuren din til å løpe fortere en stund men pass på og ikke bruk den for mye.
For gjør du det så kan figuren din falle og miste masse verdifull tid.
Spillet kan minne mye om tv showet wipeout og american gladiators.
Man har også mulighet til å spille online mot andre motstandere og det funker ganske bra, er ganske underholdende og se motstanderne dine som flygende papp figurere som flyr bortover etter deg mens du gjør ditt beste for og vinne.

Konklusjon:
Hoppende sprellemann for et morsomt spill!
Etter et par timer med spilling må jeg si at jeg for det meste satt og skrek av latter for alle de fellene figuren min ble utsatt for. Fra og bli knust mot tv skjermen til og bli slått mot en stolpe så var det utrolig morsomt. Kan varmt anbefale dette til foreldre med unger og de som liker og kunne bruke avataren sin til noe annet framfor en statue på dashbordet

Begge spillene er å finnes på Xbox arkade for den deilige summen av 0 kroner=)
...
  • 0
Var reint imponert over at disse var gratis.
De er langt bedre enn mange jeg har gitt 800 ms points for.
  • 0
Harms way, høres bra ut, skal sjekke det ut når jeg får tid.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Tusen hjertelig takk for dine tips gamerZen Flere slike tips mottas med en stor takk og vil garantert glede andre også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Skulle ønske PS Store også hadde noen gratisspill
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Skal i hvertfall laste ned Harms Way, siden dette inneholder 200 lette Gamerscore. Crash Course for jeg heller vurdere.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Tusen takk for tipset, gamerZen! Laster ned begge i skrivende stund.
  • 0
Takker! Er ikke så ofte jeg er på Xbox'n så hadde det ikke vært for deg er det ikke sikkert jeg hadde fått det med meg!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Tusen takk for at du viste meg disse! They are both pure fun! Thanks!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Uuh! *løper ned til kjeller'n*
Riddle me this
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!