LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Selv om juleferien ikke har startet for meg så vet jeg det er mange i dag som starter sin juleferie. Barna mine som går på skolen har sin siste dag i dag før julen ringes inn og de gleder seg til å spise julegrøt og godteri på skolen.

      Dagen i dag er for mange en flott dag med tanke på at man har mange fridager bort fra skolen og kan gjøre så og si hva man vil uten lekser og pugging. Mine barn er i alle fall hoppende glade for at det er juleferie og de gleder seg skikkelig til å kunne slappe av og kose seg godt med det julen bringer med.

      Hva med deg - har dere hatt juleavslutning på skolen og har dere noen tradisjoner rundt dette? Hva for planer har dere nå som skolen er over og juleferien snart har inntatt livet?

      Med det vil jeg ønske dere alle en riktig god juleferie!
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Hatt ferie siden begynnelsen av Desember jeg, med unntak av en litt irriterende hjemmeeksamen :p

      Heldigvis fant min bedre halvdel ut at siden jeg ble mye hjemme alene, og hadde ønsket meg Black Ops til jul, kunne hun fikse det i førjulsgave, slik at det ikke ble så kjedelig

      Spørs bare om hjemmeeksamen i pedagogikk bærer preg av kald krig, zombier og perks......
      Post proelia praemia bitches!
      • 0
      • Play
      • Play
      Har skole til tirsdag, men ikke noe stress på de to siste dagene. Må se å få kjøpt julegaver snart, for det har jeg ikke begynt på
      • 0
      Siste skoledag er for min del på onsdag, er heldigvis ferdig med det meste, er vel bare en lekse til mandag igjen.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Er ferdig onsdag siste uke, men er ferdig med alt som heter prøver og innleveringer. Så jeg klager ikke.
      http://markusgamesdesign.weebly.com/
      • 0
      Siste skoledag for meg er tirsdag. Gleder så sykt til kunne sove ut...
      • 0
      Er ferdig på skolen tirsdag 21 desember Siste skoledag blir grøt,film,tur til kirka og en karakter lapp om alle faga
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      Siste skoledag på tirsdag, men skal kanskje ta meg fri med gyldig fravær da. Skulker aldri. Ikke fordi jeg ikke gidder, men fordi jeg har mye å gjøre de neste dagene etter helgen
      *MacGyver Theme*
      • 0
      Ahahahahah, ''Dagen i dag er for mange en flott dag'' I remember those times, GOOD TIMES.

      hadde mattetentamen i dag -.-, men så avslutter jeg på tirsdag
      • 0
      Jeg slutter på skolen neste onsdag. Muntlig høring på mandag, som betyr at jeg må gjøre lekser på søndag... Vi har pleid å spise julelunsj med hele klassen, men siden skolen er så fattig er det vanlig matpakke som gjelder.
      Jeg må starte med julehandelen selv, ligger etter alle andre!
      Oh yeah? Says you and what army?
      • 0
      ferdig i dag

      og god jul til alle!!!
      --- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
      • 0
      Ferdig på tirsdag, da er det bare å møte opp i kirka, værer der en time, så få karakterlappen. Så er det jul!
      [19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
      • 0
      Ser frem til siste dagen den 22. med BC2: Vietnam og kos!

      GOD JUL!
      ''eh'' - Link
      • 0
      Har ikke ferie før tirsdag
      God jul!
      Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
      • 0
      Juleferien våres starter ikke før etter onsdag. Men de neste dagene blir ganske rolige. Mandag: Er det oppsamling for de som ikke fikk hatt nynorsk tentamen (jeg er en av de)
      Tirsdag: Skal vi spise snop og se film
      Onsdag: Skal vi i kirken

      God jul, Bernt Erik
      Veni, vidi, avicii
      • 0
      Ikke jeg heller matsb96
      • 0
      Onsdag er siste!
      Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!