Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vel, jeg har laget en youtube video om Leon S. Kennedy fra Resident Evil. Og videoen min har faktisk fått over 16 000 views!! Må si jeg er ganske stolt over så mange views, og kommentarer i tillegg. Og jeg tenkte derfor jeg skulle vise den til dere her på GR. Men her er problemet, det som gjør meg litt flau er at videoen er ment for jenter. Men gutter kan jo se den, men den blir nok sett på som litt "nazty" for dere. haha.
Det som er litt kult er faktisk at det er over 16 000 jenter der ute som er helt gærne etter Leon, og som faktisk digger gaming ganske mye. Så der har dere noe å tenke på :)

Filmen min har faktisk også blitt vist på en spillmesse i Amerika, noe som er ganske kult. Ei som kontaktet meg anngående dette i fjor, copyright osv :p Så det gjør meg litt proud :D

Uansett så kan dere få ta en titt på videoen hvis dere vil, så får jeg høre hva dere synes om den :) link:

http://www.youtube.com/watch?v=-WxY22Iyp44

PS. hvis dere går inn på min bruker, don't mind noe av det som er på profilen min. Jeg får av en eller annen merklig grunn ikke endra noe av informasjonen, og den er ikke oppdatert siden 2006. :p
  • 0
Kleint.

Gøy at den har fått mange views da.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
I know :p
  • 0
  • 192
  • 192
Jøss, grattis! 16000 views er jo en ting, men at den ble vist på spillmesse - Rene suksessen jo!

Det som filmen angår, eh, kanskje ikke noe for meg
Get ready for a better you
  • 0
Tar en titt jeg!
  • 0
Videoen er veldig populær i Saudi-Arabia...
  • 0
Nice! Veldig bra klipp som passet sangen!
Meeen, kunne du ikke tenkt deg å lage en video av en hot dame istedenfor? Fra et spill altså?
Jeg nyter lizzom ikke å se menn ...
  • 0
Jeg så ikke vidre. Følte meg litt homoseksuel XD. Men 16000 er noe jeg alltid ønsker meg. holder meg til 1100 på den høyeste

www.youtube.com/user/Skatingdudes
*MacGyver Theme*
  • 0
Eh, greit nok. Tøft at den har fått så mange views og blitt vist på amerikansk spillmesse, da.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Instant boner
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Ou. Kjente jeg begynte å svette litt der
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Siterer levaiathan:
Instant boner
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
hahahha xD
  • 0
Stilig film dette her da princesszelda Herlig at så mange har sett den også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!