Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi har hatt det gøy i år igjen har vi vel ikke?

Vi har tatt i bruk gruppefunksjonen i år, som gjorde at alle fikk mottatt det nye spørsmålet på akkurat samme tid, og for de av dere som har på "Send meg E-mail når jeg mottar Privat Beskjed" har hatt en liten fordel, fordi i år, så var det garantert 6 poeng til den som var først med ett svar. (Skjulte regler som alltid i Quizarro!)

Vi har hoppet over noen spørsmål i år også, som gjorde at vi fikk en "Dobbel-quiz" eller "Tripilisious-Quizs". Dette er grunnet lathet, noe som ikke skal gjenta seg en eneste gang i neste sesong av Quizarro! - Oh yeah baby, det kommer Sesong 4 skal du se.

Men, jeg kan si det med en gang, det blir ikke innen de første 6 månedene, som sesong 4 blir sparket i gang.

Det har vært greit med deltagere, 26 stykker har kommet seg inn i historiebøkene til Quizarro! ved å bli registrert på rankinglisten. Men veldig variert aktivitet fra hver av dere har det vært. Selv om vi startet med omtrent 50 brukere som var med i gruppen, endte vi på 45. Mange flere som kunne vært med i kampen om premier.

Det var ganske heftig med kniving før de 3 siste spørsmålene ble utgitt, men Skreifiskaren har skilt seg ut, og vunnet hele Quizarro! Sesong 3.

2.plassen ble delt mellom Spreeky og RexRuudy.

Det jeg har tenkt på, for å gjøre det litt annerledes i årets sesong, er å gi vinnerne et greit nok valg. - Spreeky og RexRuudy skal få lov til å klikke seg inn på Noral's spill og velge fritt fram, mellom 360, Wii og PS3 spill. De skal lage en Topp 3-liste, over hva de kunne ønske seg, og så skal jeg gå i hylla mi, og sjekke om spillet på #1 er en collectors-edition eller ei. (For å si det enkelt, de skal få et av mine egne spill. Kunne kjøpt nye, men dette er litt artigere føler jeg. Håper ikke gutta blir skuffa da)(Info til gutta, spillene mine, har alltid stått i riktig rekkefølge, aldri blitt lagt i galt cover. aka, jeg er superforsiktig med de, og de skal derfor ikke ha en eneste stripe, kanskje i plast-coveret tho, men ikke noe synlig ødelagt emballasje)

Skreifiskaren derimot, skal få lov til å velge valgfritt spill til Wii, DS, PS3, 360, PC, you name it. Flonkende nytt.


Det var vinnerne i Sesong 3 av Quizarro!
Du kan gå inn på profilen min og se hele rankinglisten for årets sensasjon.

Under er ett random bilde av hvor harry-gamer jeg har vært i julehøytiden.
Quizarro! Absurd, fordi det er gøy.
  • 0
Yes!!! Kjekt å komme på 2. plass. Spørsmålene har vært utrolig morsomme og håper på en ny sesong

Topp 3:
#1: Dead Rising 2
#2: Fallout 3
#3: Ninja Gaiden 2
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Gurimalla, så flott! Er det mulig å velge et spill som ikke er kommet enda? Dvs. en forhåndsbestilling? Skjønner hvis det blir for mye stress, men jeg finner ærlig talt ikke noen spill som er ute atm som er spesielt fristende.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
"Litt" sein, men men, håper ikke jeg er for sein...

Topp 3: (xbox 360)
1. Dead Rising 2
2. Fifa 11
3. Red Dead Redemption

MEN, hvis jeg får med mikrofoner med Lips kan du sette det på første plass og fjerne RDR.

Uansett, gøy å være meed i konkuransen, blir gjerne med i sesong 4 også =D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!